|
|
| jofawe |
det kommer nog bli att jag är med polarna i Lund och firar nyår.
Är dock inte sååå jävla sugne på det pga det inte kommer vara nått folk man känner där och definitivt inga brudar :(
Men men .. sånt man får ta :(
Ska SKÅTA hitta på nått man kan få vara med på kanske?
Orkar inte gå ut på krogen efteråt (har förbokade biljetter till nått ställe tydligen.. linners eller nått sånt) ..
men men.. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ska SKÅTA hitta på nått man kan få vara med på kanske?
|
just det jag funderar på. alla mina malmö polare är hiphoppers, och på nyår känns det på nåt sätt extra viktigt att festa till EDM :D så ifall vi kunde dra ihop något vore det super. men det är lite svårt för de flesta SKÅTAs är här så sällan, och jag har ingen lokal förutom mitt vardagsrum :toothless
en sak jag är lite sur över, är att det INTE kommer finnas EN ENDA officiell edm fest i Malmö på nyårsafton (hemmafester inte inräknat såklart) :mad:
men du Jofawe, jag är inte så mycket för psytrance men om du är så kan vi dra till köpenhamn, för där kommer det vimla av riktigt stora psyfester på syårsafton, bl.a ska ett par polare lira på The Tube:) |
|
|
| Dj_Irish |
| Fick i helgen reda på att jag, Ciacomix, Mike Hunter och Nyman ska till Istanbul för att spela på nyårsaftonen (om det hela nu blir som det är sagt). Kan bli hur kul som helst, och flickvännen fick man ta med också ;) |
|
|
| Hauken |
| En bekant har hyrt en mindre bar här i Östersund som vi tänkt knöka in massor av folk i... sen dunkar vi bra musik hela kvällen för första gången i östersund :D |
|
|
| Scintilla |
| Oj vad många har spännande planer... Själv ska jag äta middag med föräldrarna och sedan svulla med chips, dip och cola hos en kompis och kolla på film. Inte så partyparty. =) Känns ändå inte så viktigt, nyår är en överskattad festdag... Dessutom ska jag festa i Stockholm nästa vecka så jag är nöjd :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|