return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Vad kommer ni göra vid nyår?

Vizay
Först ska jag lira på en fest i stan från 23.00 till tolvslaget :D
Sen hade jag räknat med att dra vidare till Mondaybars fest men dom verkar ha bestämt sig för 20 de nhär gången så jag stannar antagligen kvar på den festen jag lirar på istället :)

Den kan ju va något att fundera på för er som inte kan gå på mondaybars fest pga ålder.
Kommer ju givetvis inte va samma feta lina men det kommer vara bra musik iaf å det är väl det viktigaste ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
Tack förresten för tipset med Wizziar :p Hade du inte tipsat mig kanske du hade suttit på planet den 26:e istället för mig :D

äh! påminn mig inte :toothless nej men, jag har ändå lite ont med stålar nu, och jag måste spara till Februari *host holland host* ;) så det får bli eknonmi-firande den här gången. kan inte klaga, sist festade jag med Lexicon Avenue hela dan den 1 jan i Budapest :D :D

men du Laszlo, ha det så grymt där nere!! :)
RebeL9
ska dansa regndans naken på Avenyn med två polare.
SteveTranz4ever
Precis som förra året och året innan dess så firar jag min födelsedag... fyller 10 för tredje gången.

Kommer ta över massa vänner som jag kommer att bjuda på middag sen e de inte klart om vi kommer dra in till Sthlms City på 12-slaget eller stanna i Vilda Väsby och rocka vidare... Tyvärr är inte mina närmaste vänner EDM-fans som jag så de blir inte MBs nyårsfest i alla fall :(
ScuL
Jag ska på QrimeTime i Heineken Music Hall Amsterdam
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden