|
|
| andreas1999 |
| quote: | Originally posted by n0bben
kul att du snackar om nyskapande och sen går och remixar mcprog som mike foyle. har dock inte hört remixen så du kanske har trollat med den |
haha. ja, du glömde att läsa:
| quote: | | . och till och med min egen musik lider ju av samma syndrom. |
men jag kan förstå att du förhastade dig. och angående prog så är det en genre som är ännu sämre än trance. men det är ett helt annat ämne och ja, jag har gjort en progg låt och jag har gjort saw-lead-trance men jag har förklarat varför jag gjort saw-lead trance tidigare. progg är kul att producera men skulle aldrig sätta min fot på ett dansgolv som lirade det. |
|
|
| Cloudburst |
jag säger då det, psytrance äger er... :p
;) |
|
|
| NooN |
Prog, uplifting, house, breaks, psy, techno, hardstyle whatever.
Bara det är en bra låt så spelar det ingen roll vad det är för genre imo. :rolleyes: |
|
|
| RebeL9 |
ni killar borde lyssna pa Sasha's Global Undergroudn 13 fran Ibiza. Basen, kanslan och atmosfaren i varje lat pa den skivan ar ljusar battre an det mesta som slapps idag. Sen rekommenderar jag er att lyssna pa foljande latar:
Orbital - Nothing Left (Breeder Remix)
Jimpy - Talkin' (Tarrantella vs. Redanka Remix)
Revolt - Dive Into The Deep
det dar ar the essence of trance IMO :) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by NooN
Prog, uplifting, house, breaks, psy, techno, hardstyle whatever.
Bara det är en bra låt så spelar det ingen roll vad det är för genre imo. :rolleyes: |
Hehe, jo håller med. Behöver inte ens vara trance för sjutton. Lyssnar på allt som jag gillar. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|