|
Hårprodukter, hjälp!
|
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Okej, detta är en liten annorlunda disskution kanske men behöver hjälp att hitta något till mitt tjocka hår. Har provat de flesta vaxer till uppemot 150 kr utan att det funkat ett skit. =/ Det bara tårkar ur och blir kladdigt efter ett tag =O
Kommer nog prova gele eller något nästa gång, någon som kan rekommendera något? Vad använder ni? eller någon affär man ska gå till i sthlm området eller vad som helst =O. Har otroligt jävla tjockt hår, frisörens sax gick nästan sönder sist jag klippte mig.
Hoppas det finns någon hårexpert med oss i forumet =O För är så jävla trött på mitt affro hår nu :@ |
Sorry om jag kommer och är lite otrevligt nu men vill du ha tips om va du ska ha till ditt hår så finns det vissa saker du bör tala om. T.ex hur långt hår har du? Va vill du åstakomma? Frisyr nu?
Lite sånna saker kan vara bra att veta. Vill du bara att det ska bli mjukare och förjsammare finns det ju vissa saker du kan använda, flyger det för mycket finns det annat troligen är väl det inte ditt problem när du har tjockt hår :p men aa.. Va vill du ha ut av hårprodukten? Kanske kan hjälpa dig om du berättar liiiiiiiiiiiiite mer :p |
|
|
| hustler |
Jag har också grymt tjockt hår och har nog testat alla wax sorter som finns. Vinnaren som jag använder än idag är Sportin Waves Gold. Riktigt bra, hållbart wax som är vattenlösligt.
Rekomenderas varmt. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by nils
haha! kunde inte sagt det bättre själv. billigt och bra :D
har kanada ngt bra att erbjuda, vax vis? |
har inte hittat nått iaf :s så jag bad mamma skicka lite H&M vax till mig, men hon skicka fel vax :whip: :whip: |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
har inte hittat nått iaf :s så jag bad mamma skicka lite H&M vax till mig, men hon skicka fel vax :whip: :whip: |
haha lol :p
ledsen, menar jag.. vilket var det då? var det den svarta burken? eller logg vaxet? :p |
|
|
| RebeL9 |
| svarta h&m gelén suger ju. nån som testat nya Vo5's wax-gelé? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|