|
Hårprodukter, hjälp!
|
|
|
| Jeremy H |
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden :p
Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet :)
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag :) |
|
|
| jofawe |
| testat hos en frisör? :P |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
testat hos en frisör? :P |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden :p
Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet :)
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag :) |
;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
;) |
Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel! :whip:
Gaska upp dig! :nervous: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel! :whip:
Gaska upp dig! :nervous: |
Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan ;) Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|