|
Hårprodukter, hjälp!
|
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by trancedanne
sorry att jag är så efter på att svara men tack allihop för svaren! :D
Pjox: Har rätt långt hår men det växer uppåt typ som ett affro hår och inte som alla andra som växer neråt.
Vill liksom få mer liv i håret så att det inte ser så livlöst och torrt ut, typ som när man är nydushad och har precis torkat håret, något sånt.
Frisyr nu hmm.. använder faktiskt mössa mest just nu för att inte visa upp håret :P men annars så är det ingen speciell, stående oftast.
Mjukare vill jag definetivt håret ska bli.
D:fi är mitt senaste vax jag köpte, orange burk, holding factor 9, funkar i någon timma max innan det börjar torka ur och se helt konstigt ut =/ det är som om mitt hår liksom suger in sig allt och lämnar kvar skiten bara om man ska kunna förklara på enklast sätt.
Dax Vax har jag använt förr men fungerade inte alls. =/
Shockwave har jag också testat någon gång, funkade inte heller..
Kan vara fel på mitt hår redan från början att håret inte fungerar som det ska med porer och skit som någon annan skrev tidigare, kanske finns något på apoteket =O
Daniey: de där americancrew grejerna ser intressanta ut, vart kan man hitta de?
men i alla fall kommer avguda den personen som kommer ge tipset om något som kommer funka =D |
Det absolut bästa är väl om du snckar me frisören om va han/hon tycker att du ska göra med ditt hår.
Om du har välldigt tort hår kan du ju använta inpacknningar för håret som återfuktar.
Jag har ett litet gulligt papper som står om massa hårprodukter och hur man ska använda dom och varför, fast det har jag ju inte här just nu :p
Men typ be frisören tunna ut håret och fråga va du bör göra åt det.
Men vill du ha mer liv i håret som typ inte platt? Det värkar ju inte va ditt problem :p eller mer liv som mer glansigt? :¨p |
|
|
| dbl |
kom o tänka på en sak om ni har problem med torrt hår och så.. använder ni balsam????
pallar inte med mitt hår om vi inte har balsam hemma.. dör typ.. haha
mitt hår blir typ helt ed up :p |
|
|
| Amnezia |
:p e ju av balsam håret blir ed up jue:p...alltid när ja råkat ta det istället för shampoo tar det typ en vecka innan det blir hanterbart igen...blir galet mjukt å så jue..:wtf:
hur vore det om vi alla posta en bild på vårt hår så man kan man fråga efter hårdprodukt när man ser nån me den stajl man e ute efter typ:p :clown: greeat... |
|
|
| Pjox |
Haha.. Jag óch killen som startade denna tråd kan nog facktiskt byta lite hår.. jag har fan alladeels för trevligt och mjukt hår. Usch :p
Amnezia : van man använder för balsam kan ju facktiskt spela roll också :p
Hmm nu ska jag gå och fota mit hår kanske.. dum dum dum.... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Pjox
Hmm nu ska jag gå och fota mit hår kanske.. dum dum dum.... |
haha, yay, Pjox's hår! :toocool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|