return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Gielen eller Cosmic gate?

ScuL
cosmic gate.. jag tycker faktiskt att Gielen är en clown och CG ligger närmare till min smak
SteveTranz4ever
[min motivering]
Gaylen har vart här några gånger i Sverige (4) samt att jag tycker Cosmic spelar bättre... Gielen kör för många topp-hits i ett och samma set samt leker för mycket och det är inte så cleant heller.... just my opinion...
Cosmic har ju heller aldrig fått känna på Sthlms publiken... (Tidigare i en "skolmatsal" med 16års gräns i Jönköping)
[/min motivering]

quote:
Originally posted by RebeL9
en fråga bara. valde man mellan dessa för att de var billigast eller för att de lockar flest folk? i såna fall kunde man ju tagit hit Scooter, de drar väl mer folk än någon annan.

Inte riktigt så va men jag förstår vad du siktar mot...
jeremy1984
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[min motivering]
Gaylen har vart här några gånger i Sverige (3) samt att jag tycker Cosmic spelar bättre... Gielen kör för många topp-hits i ett och samma set samt leker för mycket och det är inte så cleant heller.... just my opinion...
Cosmic har ju heller aldrig fått känna på Sthlms publiken... (Tidigare i en "skolmatsal" med 16års gräns i Jönköping)
[/min motivering]
(...)

Kulturhuset är ingen skolmatsal! :p Men förstår din poäng ;)
Föredrar oxå Cosmic, men skulle gärna haft lite andra alternativ :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Aendy
Ja, jag vet att för vissa är detta som att välja mellan pest eller kolera, skit då i att rösta och posta hur mycket dessa två alternativ suger.

pish pash! båd rular ju :cool: var inte så kräsna folk, det kunde som sagt vägt mellan Scooter & Günther... eller nåt :toothless ser man på saken från det hållet är ju både Gielen och CG grymma. jag har sett båda men gielen va najsigast så honom vill jag se igen :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
pish pash! båd rular ju :cool: var inte så kräsna folk, det kunde som sagt vägt mellan Scooter & Günther... eller nåt :toothless ser man på saken från det hållet är ju både Gielen och CG grymma.

Vad jag tror Rebel9 jämförde nu var Scooter vs. Gielen vs. CG.

quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag har sett båda men gielen va najsigast så honom vill jag se igen :)

Ahhh trevligt... välkommen till Stockholm ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden