|
|
| ScuL |
| Hm det är tydligt annorlunda med trance än hardstyle då för att här kommer allt först på vinyl. Vi har inte så många promo CDR faktiskt |
|
|
| Vizay |
inom trancen så spelas i stort sett alla låtar ett halvår innan dom släpps, spelas på radioshower som asot och dylikt och på fester och klubbar av alla stora dj's
så jäkla synd för vi dj's som inte har något stort namn står chanslösa utan alla promos som dom stora får. Då finns egentligen bara det olagliga alternativet kvar tyvärr :/ |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
så jäkla synd för vi dj's som inte har något stort namn står chanslösa utan alla promos som dom stora får. Då finns egentligen bara det olagliga alternativet kvar tyvärr :/ |
antar att det lite är meningen? att låta dom stora djsen få ett försprång genom att dom har tillgång till musik som ingen annan har... |
|
|
| CJ InterCity |
| men oftast får dom stora DJna alldeles för bra försprång. det ligger något i Vizays ord. jag köpte ett par skivor igår som för mig var helt nya, men dessa låtar hörde jag ändå redan i somras :rolleyes: |
|
|
| Smekbar |
| spelar nästan uteslutande vinyl... tycker inte man har alls samma kontroll med cd, men det är väl en annan diskussion... spelar jag CD är det uteslutande mina egna nya produktioner, inte nått piratkopierat här inte... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|