|
|
| SteveTranz4ever |
Ja va fan säger man... åter igen en galen kryss som går till historíen som en av dom bättre...
Jace... värmer upp med skön trance och därefter tar Orkidea över och lyftar oss till nya höjder.
Cor Fijneman levde upp till vad jag förväntat mig och spelade galet bra.
Scot Project.... men satan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 one one one ett ett ett
Ord är överflödiga !!!!!!
Fick iaf min gamla "U (I got a feeling)" från ´96 signad.
http://liquidsunsets.mine.nu/scot.jpg
Picotto... as bra men inte lika hårt som jag hade hoppats på.
Johnny Boy: Killen tappade två proppar i skallen och öste värre än man kunde anat, vi snackar inga jävla 110bpm utan nära på Beyer-galet på slutet... |
|
|
| ScuL |
Ja alltså min stora idol på denna kryssning Scot Project.. fy fan alltså. I början tyckte jag det kunde haft varit lite hårdare men på de sista 25 minuter gjorde han säker det.
Först sin nya skiva L (Loving You), sen FM (Feeling Me) och Arome - Hands up (Scot Project rmx) !! :D Efter den var det slut men han försökte lira en skiva till, O (Overdrive) tyvärr kom en Mondaybarjävel in som stängde ner ljudet... :whip:
Stonefield på klockan 8 var ocksa rätt schysst. Fin hardtrance med till slut Hennes & Cold - The second trip (Scot Project remix) FIN FIN FIN! Killen efter han var också schysst.. hardhouse NRG typ Mickey hette han. För övrigt före Stonefield denna jävel som lirade SCHRANZ fan vad han knallade på.. 170 bpm typ!! muhahaha :disbelief
Picotto var jag lite besviken på, det kände som han lirade lugnare än vanligt. Han kan lira stenhård men gjorde inte det. Har sett han typ 4 gånger nu men ingen av dessa gånger var han lika bra som på Innercity 2001 (dar har jag sett han live)..
Förresten har jag träffat lite nytt folk på denna kryssning, bl.a. Laszlo och Daniey. Jenny och Stefan såg jag oxo såklart. Ska uppdatera IRL trådet. Oxo Brommapojken, Rob Angel och PeterK från TC.
Dessa killar hade massiva ljudsutrustningar i deras hytter. Brommapojken bonkade på med stenhård techno, schranz och hardtrance. Och Rob Angel & Peter K lirade hardstyle till sist. De hade tom 2 CD-spelare och en Pioneer DJM600 mixare!!
Schysst kryssning alltså, bara andra dagen var lite tråkigt..
Har inte tagit så många bilder men det löser sig för att det finns många som hade kameror ändå..! |
|
|
| Aendy |
!
8 timmar i Panoramabaren dag 1 med fullt ös, ingen i världen hade orkat med det men jag gav det iaf ett gott försök. Tyvärr vek sig benen inför sista timmen med Scot project men fyfaen vilken kalasstart på bästa kryssningen musikmässigt hittils. Bäst första kvällen var Cor Fijneman med ett riktigt lysande avsnitt i slutet av hans set. Dock finns det en kung av Mondaybar kryssningarna; Johnny Boy regerar fullständigt. Vid två tillfällen har han avslutat en kryssning jag varit på och båda två gångerna har jag konstant gåshud. Tycka vad man vill om house men så som JB presenterar den så bombar den allt och det var just vad Johnny Boy gjorde den sista timmen. Egentligen hade jag inget kvar att ge då mina ben kändes som potatismos men det behövdes inte. Johnny borde få avsluta alla kryssar!
Ska försöka övertala min syster, förstagångskryssaren, att skildra sina upplevelser men nog tror jag att hon kommer utveckla någonslags abstinens, precis som oss andra, till nästa kryss. |
|
|
| Gate 42 |
Jag hade väldigt höga förhoppningar på DJ Scot Project och var orolig för att jag kanske skulle gå av båten en liten bit besviken över att han inte levt upp till dem.
Men kl 04:00 stod man uppe på panorama golvet med en nervös blick och utan vetskap om att man de 2 nästkommande timmarna skulle uppleva en av de tyngsta och mest medryckande spelningen i sitt 22-åriga liv. DJ Scot Project är KUNG! Inget snack om saken!
För mig var detta den bästa kryssningen hittills, av några anledningar...
1) Jag höll mig på mattan, blev inte så lurig i knoppen så att jag inte kunde komma ihåg vilka låtar som spelades under kvällen.
2) Scot Project levererade übermänskligt! :D
3) Och så avslutades det hela med en sprakande spelning av Johnny Boy.
Men nu är det hög tid för lite tystnad och sömn... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|