|
|
| el_vez |
en sak jag inte gillar med 300:an (de som jag har spelat på iaf)
är att den saknar separerade kontroller för main/monitor ut
dvs den har bara *ett* reglage för att kontrollera utljudet trots att den har 2 utgångar. vad tänkte de på när de gjorde den?
annars är väl tipset att akta dig för billiga prylar.
det finns inget så störigt som när reglagen inte är linjära. |
|
|
| Vizay |
| en sak som iofs stör mig lite med djm 300 mixern är att reglagen för kanal 1 & 2 inte är riktigt linjära. När man dragit upp volymen till 50% så hörs knappt någonting, sen de sista 50% så kommer all volym på en gång, lite konstig skalning på dom helt enkelt (något som dock inte återfinnes på deras dyrare DJM500 & djm 600) |
|
|
| Cham |
| frågan är alltså.. vilken skulle ni röstat på av de 3 ? Jag tänkte också köper jag en billigare mixer får jag mer pengar över till skivor.. men om den är dålig måste man kanske köpa ny så då blir e dyrare iaf :/ va fan.. detta blir jobbigt :P |
|
|
| Smekbar |
| har en numark DXM01 som jag e grymt nöjd med... passar perfekt för att ha hemma men har haft den en gång när jag lirat ute också och det e klockrent ljud i den... DXM-serien från Numark e grymt prisvärd så nån av de mixrarna kan jag varmt rekommendera... |
|
|
| Amnezia |
| hade en djm-300 mixer förut, den är helt okej, man vet ju iaf man får kvalite när man köper pioneer..=) är nog en bra förstamixer inte för avancerad och bpmräknaren fungerar bra som ju kan va en bra hjälp ibörjan av karriären:cool:...sålde min djm300 och köpte en numark DM3200X som är mer mixer för mindre pengar....den funka mycket bra, när man står hemma å snurrar lite....numark håller bättre klass än man kan tro, en schysst mixer för under 3000 om man inte vill slänga ut massa cash på en värsting vestax lr något annat i den stilen...=):) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|