|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
t is toch wel IC, niet Awakenings @ the Rai ofzo :p |
Jaha, dat begrijp ik ook wel hoor! ;) Maar daarom kunnen ze toch wel gewoon een beetje originele namen neerzetten ipv al die inkoppertjes.
| quote: |
heb trouwens gister een feestje meegemaakt waar Damien Keane draaide (van die poll op de Awakenings site).......OMG!!!!! Ik dacht: waaaaaar is Jukx....waar is Bellie..waar is New Wave!!!!!!! :) Daarom heb ik maar ff flink voor ons 4en gestampt :) |
He bedankt he! Stellen we zeker op prijs! :) |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Jukx
Jaha, dat begrijp ik ook wel hoor! ;) Maar daarom kunnen ze toch wel gewoon een beetje originele namen neerzetten ipv al die inkoppertjes.
|
Hela,
namen als picotto, sven vath en chris liebing maken innercity zeker een must, maar een mainstage met daarop PvD maakt het voor mij eigenlijk alleen nog maar beter (en is d8 ik toch zeker geen inkoppertje).....
(Wat wel mooi is.... op de site van innercity is nergens een tmf/538 logo te vinden.. :D ) |
|
|
| basvh |
| vet man ben zker van de partij op de 29e |
|
|
| Flippe |
Die line-up ziet er zeker uit, en idd als PVD komt wordt het alleen maar beter ( voor mij dan he )
maar we zien wel weer :) |
|
|
| michiel |
jukxiootje wat heb je tegen armin??hijs goedd
zaterdag in o den haaaagggggg
hoeijjjjjj
als dit wél de juiste line-up is, kan ik er ook ni meer omheen
later
michiel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|