return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Voor de vrijgezellen deel 2 (wees gewaarschuwd.. *zonder dollen*)

Blik
quote:
Originally posted by TimeportE

meen je dat nu echt is dit meiske hiero maar 12????

dat zou ik zeker niet gedacht hebben.. maar ja dat heb ik dus wel vaker.. vaak bij een feest zie ik een meisje waarvan ik denk dat die rond de 17 is ofzo.. is ze 14 of 15.. en dat ligt lang niet altijd aan make-up ofzo..

wat M5 dus ook al zij, ik bedoel dat hoofd wat er nu maar voor de helft opstaat :)

maar dat meisje waar jij het over hebt, denk ik 15 a 16 ja,
LightForce
'Tja het komt net boven d'r broek kijken. Ze ziet pas haar eerste levens jaren. De eerste straaltjes zonlicht. Ouders ik zou jullie maar schamen!!! En trouwens uitgaansgelegenheden in Nederland ik zou jullie ook maar schamen om dit kleine grut binnen te laten.

Dit is duidelijk een reden waarom ik een hekel heb aan die uitgaansgelegenheden, ik zal geen namen noemen (BROTHERS grrrr). Het is niet de eerste keer gebeurd dat zo'n in 14 jarige smurf dat nog jonger is als me zusje, tegen me begint te lullen en aan te rijden. En begint te beweren dat ze me leuk vind!! off and grow UP!

Tja mijn mening van kleine mensen in uitgaansgelegenheden dus ;)

Gegroet,
LowRider

check die rechter... over VERKNAAKT gesproken...
Henkie_henk
haha nee die linker heeft een lekker koppie

waar is de suclon b als je het nodig hebt?
Optimus Trance

ja jongens, van t bier worden wij vrooooolijk! Ennuh...we hebben ons egschoren hoor!! (van onderen is nog maar de vraag)

CHECK DIE KOEIEKOP VAN DIE LINKER DAN!!!

Dat meisje ziet er niet verkeerd uit, maar die gasten...pfffff

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland