return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Right Now: Food

Jasperovitsj
In het Right Now topic kunnen we de muzikale voorkeuren van de Beta's zien, maar wat met hun eetgedrag? Daarom deze thread, dan kunnen we zien wat de Beta's zoal in hun kas slagen. :p

Kzal zelf gelijk beginnen:
De Sint is vandaag geweest (het voordeel van een jongere zus :D ), en voor de grote broer heeft hij ook een hoop chocolade en snoep achtergelaten. Momenteel ben ik dan ook aan het genieten van een marsepeinen varkentje, en er ligt hier ook nog een grote speculaas naar mij te lonken...
Phortastic
pralines van de sint staan hier voor men neus :p
zo van die lekkere witte :D
Gladius
heh leuk idee jasper.
Hier is de sint niet geweest :sadgreen:
Heb daarjuist nog een stukje marsepein gegeten (van zone goeie dikken blok, jummie!)
Nyah
Sinterklaas komt bij mij ni meer langs :(
Maar ik heb wel zo'n adventkalender op men kamer staan-ge weet wel: van die vakjes met chocolaatjes in en iedere dag moogt ge zo'n vensterke openen.. which reminds me... weer n dag om :p

Enneuh, marsepein... bah, moet ik niets van hebben. Speculaas met een tasje koffie daarentegen... :tongue2
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah

Maar ik heb wel zo'n adventkalender op men kamer staan-ge weet wel: van die vakjes met chocolaatjes in en iedere dag moogt ge zo'n vensterke openen.. which reminds me... weer n dag om :p

OMG, kindertijd-flashbacks :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium