return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Right Now: Food

Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
moet wel hard zijn =\. Ik mag zoveel eten ik wil, ik kom toch niets bij. Ik ben wel vrij mager (mss te mager), maar het boeit me niet echt om er struiser uit te zien. (al die spieren kweken -fitness bv- komt imo toch maar neer op machogedrag). Als ge gewicht kwijt wilt geraken, ga dan echt sporten eh...
seg Tom, stuur me zo 'ns wat bammetjes aub =).

same here ;)
en I agree met da fitness gezeik :)
DeSpErAtOs-X
fitness is tof :p

en jah, als da macho gedrag is ... sjah, dan is da ma zo ... anderen weten beter about me :p
Xilver
Boohoohoo, fitness gezeik... Ik ben geen macho, en ik zal da ook nooit zijn, de mensen die mij kennen zouden dat toch moeten beamen. En als ik dan macho-gedrag vertoon is dat om onnozel te doen en de echte macho's belachelijk te maken.

Is het toegestaan van een beetje spieren te proberen kweken? Ik wil niet voor de rest van m'n leven met een kiekeborstje blijven rondlopen he :)
DeSpErAtOs-X
ik wil gewoon een sexy borstkas :D looooool :D

nee euh, da was eigenlijk eerlijk :p

en trouwens, altijd die dinges die ik moet verhuizen thuis, die spieren komen altijd van pas :p

*tijd voor een 20.30 uurtje* :: Danone en fruit met perzik en een glaasje fruitsap :D
Jasperovitsj
Kheb ook een jaar of 6 geleden door een blessure moeten stoppen met sporten, en kben toen ook op een jaar tijd 15 kilo aangekomen. Maar die heb ik er relatief snel afgekregen door gewoon terug te sporten en vooral minder te eten. Gezond eten hoeft zelfs helemaal niet, gewoon uw hoeveelheid dratisch verminderen...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium