|
|
| Henkie_henk |
kut stad?? ik hoor er de grootste verhalen over man!
The attack heb je.. kroegen(nix voor mij).. maar ik zou de attack ook leuk vinden?? (zal wel weer niet want "new york" zuigt ook me ass)
en enschede heeft campus met fatte bakken :) (geen otos nee) |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zit nu brak te wezen van een of andere kutborrel.
Het is supersaai hier, kan nog beter aan mijn pik gaan sjorren.
Ook ben ik mensen aan het vervelen op het IRC kanaal... is altijd wel een makkelijk tijdverdrijf. Sinds ik op IRC zit doe ik voor de rest weinig ... ik verveel me dood in deze KUTstad Enschede... maarja.
Dan maar Feyenoord - Bayern kijken..
Greetz,
SnuggLe |
KUTstad enSCHEDE
klinkt goed :D |
|
|
| Partyhardy! |
| zit nu lekker zat te forummen rond een uur of vier s'nachts door de vele hoeveelheid pils die ik op heb en ik kan niet pitten door de bionix-smartshop pilletjes (trouwens wel lache die dingen, ik heb de hele avond in de kroeg rond gelopen met een big smile :) :D en je krijgt er vet kippenvel van wanneer je door je haar strijkt :D ) en wil nu toch onderhand wel eens de slaap vatten! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
zit nu lekker zat te forummen rond een uur of vier s'nachts door de vele hoeveelheid pils die ik op heb en ik kan niet pitten door de bionix-smartshop pilletjes (trouwens wel lache die dingen, ik heb de hele avond in de kroeg rond gelopen met een big smile :) :D en je krijgt er vet kippenvel van wanneer je door je haar strijkt :D ) en wil nu toch onderhand wel eens de slaap vatten! :D |
Ja? werkt dat spul een beetje? waar kan je die halen :D.
Dan gaak zo ding in de koffie doen van een leraar van me :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Ja? werkt dat spul een beetje? waar kan je die halen :D.
Dan gaak zo ding in de koffie doen van een leraar van me :) |
ja ik vind het best goed werken, je moet er ongeveer 3 van innemen en er zitten er 6 in een zakje voor 7,- piek. En je kunt ze vrijwel in alle smartshops kopen, enige nadeel vind ik dat ze best groot zijn, vooral in vergelijking met XTC-pilletjes, maar ja om ze in de koffie van je leraar te doen dan kun je hem ook nog altijd openbreken en dat poeder wat er dan uitkomt in de koffie doen :p :)
ps; wat ook wel tof is is om de website even te bekijken van de sirius-smartshop, staat wat info op over de verschillende producten die ze hebben; check www.sirius-smart.nl :) :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|