|
|
| TranceFool |
| Hmmm ik vind dit echt een beetje jammer aan het vinden. Het lijkt wel alsof nadat de postcount is weggehaald dat sommige mensen hier bijna noooit meer posten. Beetje jammer is dat. Vroeger als je er een dag niet was geweest las je je rot, en nu is er bijna nix meer te beleven. Ik wil niet zeggen dat iedereen nu allemaal doelloos moet gaan posten, maar vroeger stonden er ook veel meer interessante threads. Ligt dit aan mij of zijn er mensen die dit ook is opgevallen? |
|
|
| tango |
Daar is een hele simpele verklaring voor: IRC. We hadden er het laatst nog over op de chat, dat het forum dood is sindsdien we bijna allemaal op de chat zitten. Het is veel handiger en gezelliger. Dus Join in!
grtz,
TNG |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by tango
Daar is een hele simpele verklaring voor: IRC. We hadden er het laatst nog over op de chat, dat het forum dood is sindsdien we bijna allemaal op de chat zitten. Het is veel handiger en gezelliger. Dus Join in! |
Jongen, je haalt de woorden uit mijn mond.. irv ruled (in plaats van post maken, lines :p:p) maar ik vind het ook jammer dat er nu wel minder op het forum word gepost.. |
|
|
| Sandman |
Aha, dan zal het daaraan liggen. IRC
Ik gebruik het niet, ik zou ook niet weten hoe ik het moet gebruiken :D
Maar ik blijf gewoon lekker door posten hoor, neem dat maar van mij aan
Sandman |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Sandman
Aha, dan zal het daaraan liggen. IRC
Ik gebruik het niet, ik zou ook niet weten hoe ik het moet gebruiken :D
Maar ik blijf gewoon lekker door posten hoor, neem dat maar van mij aan
Sandman |
precies; lekke blijven posten ! helemaal mee eens :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|