return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Waarom wordt er de laatste tijd zo weinig gepost?

Miss Proximus
wat is in hemelsnaam jou probleem Rob....te weinig sex gehad? en wat loop je nou stoer te doen? jij mij makkelijk wegkrijgen? phahahahaaa :stongue:

ey blik...leuk gevonden hoor..mag ik ff toevoegen dat ik niet bij de spreekwoordelijke pakken neer ga zitten :p
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
[peacekeep mode]

jongens jongens, wat is dit toch allemaal, laten wij met z'n allen het spreekwoordelijke zand eroverheen gooien, of het spreekwoordelijke bijltje erbij neergooien etc etc

[/peacekeep]

miss p, we willen je nie kwijt, daarvoor houden wij veels te veel van je :rolleyes:

en om over wijven te zeuren, dat kankerwijf van een engels lerares, met d'r kut eigen regeltjes, laat d'r in d'r kont geneukt worden door een nijlpaard ofzo want sjonge jonge......
:)

Yea, now we're talking.. laten we allemaal samen de vredespijp met elkaar roken.. daar word namelijk iedereen wat rustiger van! :p:p En in deze moeilijke flame tijden: Lets Have Sex Not War (waar miss p al min of meer naar verwees) :D:D
Dj Alpha
Tja, t gaat weer helemaal nerges over :)
Rob verveelt zich n beetje ofnie rob? Vakantie he? :p
Bent niet de enigste whehe
Miss Proximus
quote:
Originally posted by TimeportE
Lets Have Sex Not War :D:D

jajaja...laten we met ze allen de wereld verbeteren...wie trekt als eerste z'n broek uit :p (woops)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by TimeportE

laten we allemaal samen de vredespijp met elkaar roken..

smoke weed everyday:D:D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland