return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Need some help... stijl aanpassen?

Xilver
Zoals de meesten hier wel weten werk ik bij Skynet. Wat de meesten waarschijnlijk niet weten is dat Skynet volgend jaar zijn tienjarig bestaan viert. In januari gaat er dus een feestje zijn, en vorige week kwamen ze naar mij met de vraag of ik geen uurtje of twee zou willen draaien op de party. Ik wou da natuurlijk wel doen, heb toegezegd voor een uur te draaien, maar ik zou wel mijn stijl moeten aanpassen. Niet iedereen is daar even jong, en niet iedereen houdt van trance natuurlijk. Toen'k vroeg wat ze bedoelden met "stijl aanpassen", was het "niet nen hele tijd boenk boenk boenk"... dusja...

Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken zonder eruit te komen als een of andere trouwfeest-DJ? Ik had eerst gedacht aan wa easy listening progressive, of zelfs naar lounge toe, maar het zouden toch redelijk bekende platen moeten zijn, anders gaat iedereen daar maar aan de kant staan. En ik heb echt geen zin om daar marginale carnavalsplaatjes te gaan draaien, kzou toch iets of wa eigenheid willen behouden :)

I need your input guys :p
DJ Cossh
Ik zeg altijd, ge moogt u eigen nooit verkrachten ;)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Xilver
"niet nen hele tijd boenk boenk boenk"

Ten eerste....hoe kortzichtig kan men zijn :rolleyes:

Ten tweede....ik vrees ervoor dat ze verwachten dat je Paradise At The Dashboardlight en Summer of 96 speelt.
Belgian Bonzai
Chicane - Red Skies
Robert Miles - Children
raad ik toch aan, dat gaat wel aanvaard worden

gisteren heb ik (weliswaar) op cafe 'power of american natives', weet wel van dance2trance gehoord, was echt cool.

Kweetet 't is wel boenk boenk, maar die tracks vallen wel mee.
Jasperovitsj
House/Groove, en liefst de bekende deuntjes die op den Donna en StuBru ook gedraaid worden. En wat "alternatieve" dance zoals Fatboy Slim, Basement Jaxx enzo werkt ook altijd. Maar zoals ge zelf al aangaf: bekendheid is de sleutel. Op zo'n feestje willen de mensen geen nieuwe muziek ontdekken, ze willen gewoon met hun zatte kl*ten shaken op muziek die ze kennen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium