return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Need some help... stijl aanpassen?

Dj LPG
ik draai af en toe wel eens voor een ERG commercieel publiek en ik kan je zeggen dat dingen als Bob Sinclar, Milk Inc, Sylver enzo er meestal wel ingaan... Als je er echt geen sjwoeng in krijgt kan je altijd nog overstappen naar het Dj Kicken niveau, maar dan verkies ik toch nog liever dingen in de aard van "de foute cd" (van stu bru of wie heeft da ook weer uitgebracht)... Oh ja, als je goeiekoop aan party hits wil geraken, stap dan zeker de Bravo eens binnen, ik heb daar overlaatst nog 2 apres skihutten en nog een snow en summerparty cd gekocht voor 20€

Als het echt TE erg wordt, kan je nog steeds andré Hazes enzow beginnen spelen, dat gaat er tegenwoordig bij alle leeftijden in, net als K3, Kabouter Plop en de rest van studio 100:D

Nu ja, tis maar voor moest ge volledig van stijl willen veranderen eh:toothless ik verkies persoonlijk ook nog altijd de trance enzo, maar ik heb er weinig problemen mee om wat commercieler te gaan:p
Xavez
Junior Jack en van die dingen lijken me ideaal.. ziet vooral datge nog dingen draait diege zelf graag hoort, vraag ofze uwe booth n beeke kunne afsluiten en ziet dage n cdspelerke meehebt met ne spindel gebrande cdkes met rommel op :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium