return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Dance Valley Winter Edition

lost_in_trance
Iedereen weet dat Dance Valley te duur is :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Iedereen weet dat Dance Valley te duur is :o

70€ is misschien inderdaad niet zo goedkoop, maar zeker de zomer editie was zijn geld méér dan waard!! De kans om zo'n groot aantal superstar DJ's uit alle stijlen op 1 dag te zien krijg je nergens anders, en de sfeer en inkleding is geweldig! En het is nu niet dat andere feestjes zo veel goedkoper zijn hé!? Sensation is even duur, en als je dan de 2 line-ups vergelijkt weet ik ook wel aan welk event ik mijn 70€ wil geven...
lost_in_trance
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sensation is even duur, en als je dan de 2 line-ups vergelijkt weet ik ook wel aan welk event ik mijn 70€ wil geven...

Alle events georganiseerd door Id&T of andere nederlandse dance maatschapijen zijn duur. Als ik de verschillende lineup vergelijk, zee ik altijd dezelfe DJ's. Ik kan geen geld meer voor dat geven!
Meltoz
De zomer editie wil'k zelf ook beleven volgend jaar, want zoiets moet je gewoon is meegemaakt hebben, voor TIC geldt net hetzelfde ook al vinde sommige dit misschien van niet... :)
Gladius
idd, die zomer-editie wil ik ook eens meemaken. Mits een goeie lineup wel, want deze trekt -trancegewijs- op niet veel imo.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium