return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
ORION (Fin) - Paradise Lost (melodic trance, progressive)

OrionFin
quote:
Tuliko Eterna jostain cdltä? Äänenlaatu ei ollut kovinkaan hyvä..

Fluid-recordsin vinyyli, mutta pahuksen vanha ja paljon soitettu. En mä mp3:siin kehtaisi kajota ja vielä pistää sen jälkeen miksausta jakoon.

quote:
Mitä oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa että oot kehittyny aivan mielettömästi, voisimpa väittää melkein että oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisessä oli hyviä biisejä mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchillä ;) Ei uskois että soitit vielä jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?

No:Status Sininen on yli kaksi vuotta vanha - onneks siinä ajassa kehittymistä onkin tapahtunut ;) Muistat oikein joo, vielä kolmisen vuotta sitten soitin vähän vauhdikkaampaa musaa ja vieläkin kyllä ostan ihan säännöllisesti teknoa ja muuta vähän potkivampaa, vaikken hard danceen enää kajoakaan.

quote:
ps. Lisätään nyt vielä että oli paras miksaus mitä oon vähän aikaan kuullu. 10/10

Kiitos paljon :) Ja kiitos muutenkin pitkästä palautteesta.
Sok
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Olisit vaivautunut edes suomeksi spammaamaan...

Eipä tarvi kauheesti ihmetellä miks Suomi-foruumilla ei paljo kirjotella ku asenne tota luokkaa. Toisaalta, kattellen sun muitakin postejas ni ei oo mitenkään meihin kohdistettua :haha:
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by Sok
Eipä tarvi kauheesti ihmetellä miks Suomi-foruumilla ei paljo kirjotella ku asenne tota luokkaa. Toisaalta, kattellen sun muitakin postejas ni ei oo mitenkään meihin kohdistettua :haha:

No meillä nyt on kuitenkin tuo mainosfoorumi olemassa tällaisille posteille. Tänne tullessa olis kiva keskustella suomeksi eikä lukea pelkkiä mainoksia.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland