return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
ORION (Fin) - Paradise Lost (melodic trance, progressive)

skoda
Eihän tuo tracklisti ole välttämätön mutta kiva jos sellasen näkis. No laitetaan imuun, kommenttia tulee jossain vaiheessa. :)

Edit: Tuli kuunneltua. Pakko myöntää oli hyvä setti. 40min kohalla tuleva scratchays vakuutti. :D

Tuli kuunneltua toistamiseen paranee joka kuuntelukerralla. Tais toi skrätsi tulla biisistä? :p No ihan sama hyvä setti. Rupesin miettimään soiko tässä setissä Yahel - Sugar1? Ei ainakaan tracklistin mukaan.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by skoda
Eihän tuo tracklisti ole välttämätön mutta kiva jos sellasen näkis. No laitetaan imuun, kommenttia tulee jossain vaiheessa. :)

Et jaksanut tuolta sivuilta katsoa? :) Tosin olisihan sen voinut laittaa heti. Tarkistakaas mun setti samalla, linkki löytyy sigusta! ;)
OrionFin
Nyt matkassa myös se tracklist. Kts ensimmäinen postaus.
Eis
Ihan kiva tracklisti, pistetään setti valumaan. Kiva kuulla Eternakin vaihteeks... :rolleyes:
Aki A.
Hieno miksaus! Ei yhtään huonoa biisiä, hienoja vaihtoja, hieno progressio..voisi sanoa että lähes täydellinen setti :) Alun fiilistelyt iski eniten, nuo Sheepin kaksi tuotosta ovat kyllä aivan käsittämättömän hyviä. Oli kiva kuulla The Day After taas pitkästä aikaa, ja nuo Way Out Westitkin ovat edelleen aivan loistavia. Tuliko Eterna jostain cdltä?Äänenlaatu ei ollut kovinkaan hyvä..vimppa biisi ei juuri tämän setin kannalta sopinut tuohon, mutta imo muuten hyvä lopetusbiisi. Kiva että pistit tracklistin, sain vihdoin mielenrauhan kun en millään muistanut Infernal Machinen nimeä :D Mitä oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa että oot kehittyny aivan mielettömästi, voisimpa väittää melkein että oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisessä oli hyviä biisejä mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchillä ;) Ei uskois että soitit vielä jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?

ps. Lisätään nyt vielä että oli paras miksaus mitä oon vähän aikaan kuullu. 10/10

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland