|
|
| Cham |
S.U.M.O - Supra sumo
Axwell - Feel The vibe
Eric Prydz - Slammin |
|
|
| AC. |
Här är mina få - men lika bra för det - upplevelser frånn 2004
Bästa festen.
Vårkryssen med mondaybar och Armin van Buuren.
Satt kvällen innan och lyssna igenom ett par live-sets av Armin van Buuren tillsammans med en kompis. Jag berättade för honom hur jag verkligen ville höra Mark Norman - Phantom Manor. Nästa kväll på dansgolvet hör jag plötsligt hur en bekant beat mixas in av Armin van Buuren och jag lyfter huvudet mitt och blickar bort mot min kompis som står och pekar mot mitt håll och lyckan är total, För visst var det Mark Norman - Phantom Manor som kom.
Sommarlåten 2004.
House, house och åter house är vad som gäller på sommaren har jag förstått.
Låtar som Shapeshifters - Lola's Theme och Eric Prydz - Call On me(Eric Prydz Vs. Retarded Funk Original Mix) spelades filtigt hemma hos mig, dag som natt. Kommer aldrig glömma hur vi festade och dansade hemma hos mig till dessa låtar eller hur vi satt och grillade sena och varma sommarnätter med dessa i bakgrunden. |
|
|
| Amnezia |
jahupp får väl göra ett försök å lista nått jag me då:)
House ((utan spec ordning))
Eric Prydz - Call On me (Eric Prydz Vs. Retarded Funk Original Mix)
Shapeshifters - Lolas Theme (Main Mix)
Ritmo Dynamic - Calinda
milk n sugar ft. 2khz - get down stay down |milk & sugar original mi
Lee Cabrera-Voodoo Love | steve angello mix
Bästa Dj/set
Hernan Cattaneo @ Mbar summer cruise
((((grabben avslutade kvällen på maingolvet me ett galet progset av högsta kvalite, låångt från allt man kan kalla tråkig å enformig prog, utan istället nästan på snudden till funky och tech :cool: ni som däckade i trappen efter Oakies set å trodde kvällen va över missade verkligen något i björnlängder när Cattaneo lekte skjortan av hela båten...ÄGD!!!))))
2: Adam Beyer @Mbar summer cruise
Ja va behövs säga, än en gång går han in och tar över golvet totalt, precis som de andra 2 gångerna jag haft nöjet att se honom, han gjorde verkligen dag2 på kryssen värd att hålla sig vaken,:)
3: Sander Kleinenberg @ GK Sthlm
behöver ej presenteras, en lirare i den absoluta toppen och detta var ett av de bästa seten jag hört från honom dessutom.((thumb up))..helt klart en kväll att minnas=)
4: Tall Paul @ Mbar Spring cruise
En riktigt lyckad kryss bra från början till slut, trevligt att få uppleva Tall Paul ha en av sina kanske få, men en av de riktigt ljusa stunder i hans karriär...han avslutade kryssen på ett riktigt värdigt sätt och hans extra timme va något extra när publiken var totalt rabiesvild:crazy:
5:Özgur Can/Omid @ Mbar Spring Cruise
Sist men inte minst, när dessa gossar får för sig att riva av ett set enbart bestående av tranceklassiker kl 5 på morgonen i loungebaren så kan man ju inte annat än å lista det som en av höjdpunkterna under året, vi var inte den största publiken på golvet men ujuj så kul de blev å såg inte en trött min runt omkring samtidigt som det va klassiker efter klassiker som snurrades, nostalgi från början till slut...schööönes:cool:
Bästa Fest
Mbar SpringCruise |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Ritmo Dynamic - Calinda
|
Stört jävla bra låt men är inte den från 2003? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by hustler
Stört jävla bra låt men är inte den från 2003? |
Jo inte är den från 04 då jag köpte den på MOS-cd 2003. Har dock kommit nya mixar av den iår.
Sen så vill jag säga att Dr Kucho - Lies to yourself är fan årets låt :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|