return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Qontact 31-12...line-up beetje tegenvaller

Mysteric
Das een beetje jammer van de Q-dance mensen...

Yves De Ruiter
Johan Gielen
Rank 1
Jean
Marco V
Astrid

meer heb ik er niet over te zeggen.
Henkie_henk
Ik had eerst kijk op yves deruyter als "trance trance".. (dankzij een bepaald persoon die we niet nader zullen noemen (m5))

Nou ja ik weet niet wat jij van yves deruyter verw8? ik vind hem iig wel zwaar lekker.. vorige week beukte hij zwaar man! best wel veel stampwerk.. best wel paar spine-tingling-beuken-master-platen

[edit]..ooow met oud en nieuw.. ..oops.. ja dan ist wel matig.. dan moet je zwaar de fatste djs hebben.. en niet van die sissy style nerds als jean neerzetten.. idd beetje matig [/edit]

meer party voor tussendoor dan..
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik had eerst kijk op yves deruyter als "trance trance".. (dankzij een bepaald persoon die we niet nader zullen noemen (m5))

Nou ja ik weet niet wat jij van yves deruyter verw8? ik vind hem iig wel zwaar lekker.. vorige week beukte hij zwaar man! best wel veel stampwerk.. best wel paar spine-tingling-beuken-master-platen

[edit]..ooow met oud en nieuw.. ..oops.. ja dan ist wel matig.. dan moet je zwaar de fatste djs hebben.. en niet van die sissy style nerds als jean neerzetten.. idd beetje matig [/edit]

meer party voor tussendoor dan..

mhwa...Derruyter stampwerk??? daar hebben we het nog wellus over :)

maare line-up is natuurlijk naadje...kom op zeg 100 piek betalen voor paar van de belgische lui, jean en Rank 1(LOL)....is errug veel....alleen marco v rocked!

prijs kwaliteit verhouding met de vorge Qontact is errug ver weg...
Remy D
Tja line-up is inderdaad een tegenvaller. Maarja het is wel in de HMH en dat maakt het weer een beetje goed. Ga denk toch gewoon mijn kaartje halen volgende week of er moet echt iets veel beters zijn.
Henkie_henk
ja k had die post ook meer gemaakt.. met niet in me hoofd dat t op 31e was en 100 piek kost :D

En man.. yves aan het begin van de avond.. toen jij nog op je fietsje naar de *light trachte te kome beukte ZWAAR TOEN.. de rest werd t wat minder.. (off-topic.. maar toen ging moreno A*S*Y*S* knallen.. vervelend weer :o)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland