return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Litet smakprov på nånting jag pillar med!

Dioxys
En liten låt jag pillat med dem senaste dagarna : )

Här får ni ett EXKLUSIVT smakprov på just den ;) Vore kul med lite kommentarer!

högerklicka och spara mål som: http://hem.passagen.se/dioxys/dioxy...et_smakprov.mp3

Tack på förhand :)
dbl
nice melodie... men tycker det saknas lite bass i den.. lyssnar inte i några värsting högtalare nu visserligen.. men ändå
mellow pleasure
Den har ju skön slinga ( kanske man får låna till mitt projekt ) skulle vara kul att höra hur det låter. Även jag saknar lite bas i den. Men slinga svänger och man gungar till den !
GyLLe
jillar den starkt.. men jag tror att den kommer bli lite enformig. tror att de behövs något klimax i den (men de kanske kommer.. vad vet jag).. basen däremot tycker jag är lagom... de kanske sulle ta över om man skulle öka den.. tycker den passar in bra..

Bra Jobbat Dioxys

Edit: om det är början av låten vi hör så tycker jag den borde börja lite softare och utan den där basen precis i början. ;)
Dioxys
tackar för kommentarerna : )

angående bas/diskant förhållandet tror jag att det har å göra med mastringen.. går att sänka diskanten mer så låter det bättre tror jag..

och ja, det är ritkigt upprepande och nej det är inte början på låten... mer som ett radio-edit klimax kanske? : )

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden