return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Track of the year

Real
quote:
Originally posted by Pumaz
Tja het is idd nieuw voor iemand die into trance is :)

Dát bedoel ik dus. Geen 'cheesy' trance-plaat zoals de vorige Track Of The Year winnaars :)

Welke track was de winnaar van 2002 trouwens? 2003 was ATRC, maar 2002 was ook een vocal trancer dacht ik. Maar de naam ontglipt mij
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real
Dát bedoel ik dus. Geen 'cheesy' trance-plaat zoals de vorige Track Of The Year winnaars :)

En dat kan ik alleen maar aanmoedigen! Van die andere 4 die ik noemde mag Tilt ook wel winnen, maar de rest vind ik echt dikke boecht...
TOR
quote:
Originally posted by Real
2003 was ATRC, maar 2002 was ook een vocal trancer dacht ik. Maar de naam ontglipt mij

2002 was voor Solarcoaster, dacht ik.

het wordt sowieso een "anthem". meestal is het een vocalplaat, maar een catchy melodie (zoals Solarcoaster) volstaat ook. iets dat je kunt meezingen. daarom zie ik No One on Earth als beste kanshebber.. zou ik overigens geen probleem mee hebben :)
djcresto
toen atrc uitkwam bejubelde het iedereen, en nu ga je het cheezy vocal trance noemen, hoe hypocriet :rolleyes:

was southern sun niet de winnaar in 2002
Real
met cheesy bedoel ik in deze context: een gemiddelde TRANCE plaat

Killa kunt ge nog als trance beschouwen, maar het blijft "iets anders" dan de andere genomineerden :D

ATRC blijft voor mij een massive ch00n :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium