|
|
| Aurélie |
Wat gaan de Beta's doen dit jaar met oudejaar ?
Blijven jullie lekker thuis feesten met familie of trekken jullie naar een club of party ? Eten jullie iets speciaals , wat trekken jullie aan ... ? Kom maar op met die suggesties :) . Ik ben er nog niet helemaal uit. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, maar dit jaar voel ik eerlijk gezegd het meeste voor een rustig avondje met een paar goeie vrienden ofzo. Samen gezellig aperitieven, goed eten, muziekje op, niks te hevig ofzo. En daarna misschien nog wat uitgaan ofzo, maar een hele avond in een club of café zitten zegt me niet zo veel dit jaar... |
|
|
| pooley |
Grote groep vrienden (jeugdhuis => 40 a 60 man) samen parochiezaal afhuren.
Kleding: Kostuum, hemd, das, you know the drill.
18u apperitief+snacks
+- 20u beginnen eten, koud buffer met drank a volonté (wijn zijn we nu aant "proeven")
Tegen 23uur, feest met discobar, licht etc etc...
Later schijnt het een karaoke te worden :/ (tegen 2uur)
En dan maar verder feesten zeker.
Verledne jaar was het super, dees jaar zie ik er wat tegen op. Wel zin om een club te doen maar pas tegen 2-3u daar naartoe te gaan, in de buurt (ow ja zeker ...)
Ach ja tis nog een maandje, zien of er nog andere vrienden iets anders willen doen want kzou liever wat cosy, non marginaal nieuwjaar doorbrengen :x |
|
|
| Jasperovitsj |
^ I know the feeling, kheb de vorige 2 jaar ook Nieuwjaar int jeugdhuis gevierd (1 keer als DJ, 1 keer als verantwoordelijke), en dat wil ik echt geen derde keer meemaken, das gewoon té veel stress om gezellig van uw Nieuwjaar te genieten! :nervous:
Misschien kan er in deze thread ook gepost worden waar er wat te doen is qua clubs en Dj's ofzo? |
|
|
| djcresto |
normaal een klein feestje met een aantal vrienden in een chiro lokaal. Eerst gourmetten, zelf klein feestje bouwen en daarna de grote stad (Dendermonde) in trekken.
Persoonlijk vind ik dat echt een overoepen feest, 2 maand vooraf worden reeds alle dingen gepland maar wat is er eigen zo speciaal aan?
Twee jaar geleden huurden we met een 8tal mensen waarvan er
verschillende elkaar nog niet kenden een appartement in Middelkerke voor 2 dagen. Dat was echt enorm fun, paar leuke mensen leren kennen, serieus feestje gevierd en Middelkerke onveilig gemaakt. De rit met de gocart waarmee we het centrum van Middelkerke verkenden, voetgangers op stang joegen, bijna uit de bocht mee gingen en uiteindelijk tot stilstand kwamen na een afdaling tegen een berg zand (met als resultate een kromme wielas) zal me nog lang bijblijven. Dan zwijg ik nog over de platte band ;)
Wat ik ook al eens ooit gedacht, gezegd heb. Waarom geen nieuwjaarsfeest doen met alle, of zoveel mogelijk beta's. Eerst de traditionele aperitief, en eten en derna een trance feestje met vele beta's. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|