|
|
| Aurélie |
| Dat vind ik het klote aan nieuwjaar , kiezen tussen vriendengroepen en het sfeertje van "iedereen moet straalbezopen zijn en gaan feesten". |
|
|
| _Jedi |
^zien er ook wat tegenop..
vorig jaar was dat werken geblazen maar een zeer zalige nacht, hielp toen al in Tropicana beetje mee .. en die nacht was dat met Marco V, Yves Deruyter & Miss Ann en dat moest en zou slagen = is het ook geworden!
Nu is de situatie heel anders, .. de kliek waarmee ik daarvoor uitging is zowat uit mekaar gesplist..
de ene verkeert, de andere gaat zelden uit, de ene werkt als garçon in Sotto's = waar ze verplicht zijn op die avond te werken en de andere die volgt die garçon altijd.
Misschien pakken ze in Tropicana weer uit met guest DJ's en aangezien de crew ook vrienden zijn lijkt het me wel aangenaam om daar af te zakken.
Illusion zou k ook nog wel zien zitten, maar niet op oudejaar als ge niemand kent..
maar toch Liever dat dan hier onozel thuis te zitten voor den TV en een ganse fles champagne op men eentje uit te drinken *hik* :clown: |
|
|
| Nyah |
Nieuwjaar vieren zegt me dit jaar ook ni veel, tbh.
Vorig jaar gezellig gefonduet met vrienden; vroeg mijn bed ingekropen omdat ik de dag erna om 12u moest werken... Pluspunt aan dat vroeg in bed kruipen was het feit dat ik geen koek gegeten had en de rest wel, met als gevolg dat iedereen de week erna met salmonella in bed lag af te zien :nervous:
Twee jaar geleden, ook met vrienden thuis. Iedereen had wat gekookt, en we hadden echt veel en lekker gegeten. Om middernacht wat vuurwerk enz, daarna wat grappige filmpkes gezien van (?) Chris Rock, Eddy Murphy, enz... en dan zijn we allemaal blijven crashen. Was wel leuk.
Dit jaar, nog geen idee. Waarschijnlijk weer rustig thuis blijven, wat lekker eten en chillen. Met wie, ook nog geen idee...
Met nieuwjaar op stap gaan in één of andere drukke discotheek is echt niets voor mij.
Plus, zal ik dit jaar waarschijnlijk de dag erna ook moeten werken... :( |
|
|
| TOR |
hier wordt meer negatief aangekeken tegen oudejaar dan positief
ik ben er ook niet voor, maar dan vanuit filosofisch standpunt. heeft niets te maken met het feesten zelf. precies of je mag wel op andere dagen gaan feesten maar niet met oudejaar  |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
bij de luke of den barre thuis wa indrinken, |
Den "ellenboog" barre?:eek: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|