|
|
| DeSpErAtOs-X |
Hallo menskens ... ik zat me zo'n beetje dood te vervelen (wa wilt ge ... op dit uur :p) dus jah, dan beginnen er zo vanalle gedachten in uw hoofd te spoken! En wat doe je dan? Denken aan de leuke dingen natuurlijk! En jah, ik dacht: als ik nu es een gedicht zou make ... en bij deze heb ik dus eentje gemaakt ... en stel ik voor, dat de poëten onder ons (of iet dergelijks) ... hier hun extra vaardigheid es onder de mensen brengen ;) ...
Ik zal de spits afbijten *hap* :p
ff extra info: ik zat dus met een meiske in mene kop, en jah, daarmee deze ietwat *liefdevolle* tekst :cool:
Ooit was er Nooit
Ooit was er niets
Ooit zal er niets meer zijn
Ooit had er niets kunnen zijn
Maar nu ben jij er voor mij!
En zal ik er zijn voor jou!
Nooit mag je dit vergeten!
Nooit zal ik dit vergeten!
Nooit ...
... zal ik jou vergeten!
(ps: en ik vond het hoog tijd om dit aan jou te laten weten => rijmpje ;-))
Ben eens benieuwd wat voor leuks ik hier nog te lezen krijg ;)
Ciaoooooo, den despe in a good mOOd :D |
|
|
| FUSyke |
| Zeer mooi gedicht! En omdat je het zelf hebt geschreven heeft het natuurlijk veel waarde. Een gedicht dat je zelf hebt geschreven vind ik nog altijd veel mooier dan dat je een gedicht aan iemand moet geven dat je ergens hebt genomen van iemand anders. Ik ben zelf geen creatieveling in zo'n soort dingen maar ik zal er de komende dagen ook eentje proberen maken:) |
|
|
| pooley |
i kben professionele paintbrush'er.
Kzal is 1 van men kunstwerkjes tonen ! |
|
|
| Jasperovitsj |
Een mooi vendelnummer is ook een beetje als een gedicht...:o
Dat kan ik hier wel niet echt op het forum demonstreren anders...:D |
|
|
| Gladius |
1tje dat bij ons in de living hangt, door m'n opa handgeschreven:
Daar alleen kan liefde wonen
daar alleen is't leven zoet
waar men stil en ongedwongen
alles voor elkander doet
vind ik mooi =) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|