|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
BT - Force of gravity (Ferry Corsten bootleg) :cool: |
die is echt zo zalig. hoorde hem voor het eerst in zijn set live at trance energy 2004. BOM! :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
amai jah, dat moet wa geven. Exhale en/of Elevate van system F zou ook leuk zijn |
Exhale WORD |
|
|
| eieregooie |
| Er bestaat een kans dat ik met de trein moet... Daar heb ik dus echt ff geen zin in he... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er bestaat een kans dat ik met de trein moet... Daar heb ik dus echt ff geen zin in he... |
niet zeuren he :o , ik kom ook helemaal vanuit Eindhoven met de trein.
Ik ga denk ik van het begin tot Ferry in de main vertoeven, heb geen zin in alweeeeeeeer MIKE valt me kwa dj toch nog altijd klein beetje tegen en voor een half uurtje Filterheadz ben ik eigelijk ook nie te vangen,dan zijde bekans langer onderweg dan dat ge wat hoort.
Kwil Eddie en Judge nu ook eindelijk wel eens echt aant werk zien, want hebben altijd wel lekkere stevige setjes aan de tracklist te zien.
Rank 1 kan ook wel eens lekker zijn, al vielen ze (hij eigelijk) op Innercity wel wat tegen.
Opt einde nog even naar Katana, hopen dat hij al zijn eigen mixen en plaatjes draait maar zal wel niet vrees ik. Daarna zal ik wel veel te moe zijn om nog ergens te gaan stuiteren, miss Jochem Miller of Igor S, wie weet |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er bestaat een kans dat ik met de trein moet... Daar heb ik dus echt ff geen zin in he... |
begrijpelijk openbaar vervoer is teh suck :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|