|
|
| Jasperovitsj |
Teh suXX0r :sadgreen:
Maareuh, gaat Jan zeker niet mee, of is dat gewoon een extra ticket van een vriend die normaal ging komen en toch ni mee kan? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
jan :sadgreen: en pool mss :sadgreen: |
Zou echt wel spijtig zijn als ze ni meer gingen :nervous: Want heb Jan nog nooit in levende lijve ontmoet en dees was toch al e gelegenheid en Pooley, tja t'is e fuifbeesje he dus diene moet gewoon, al the way fun :D
Kom op jongens, gewoon mee gaan!!!!!! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zeg franskes, ik weet nog ni hoe ik of pool het gaan doen met zijne wagen of de mijnen na antwerpen bolle, ma kunne we ons cage bij iemand thuis zetten aan de voordoor ofzo, ik heb geen goeste da ze daar erges ons cage meejàààààre.
edit: verneem hier just da pool onzeker is, bout T.E. |
zegt dat nu nog is maar dan in het nederlands?
ma komen jullie samen af ofwa???
ik weet 1 ding pooley heeft mij niets laten weten, dus is ook niet voorzien in de bus, enkel gij micheal. als ik u post lees, is het alsof jullie alle 2 tesamen afkomen??? een beetje ingewikkeld
mja en TOR heeft ook nog altijd niets laten weten.
mensen dat is echt wel niet fijn hoor. kbedoel ge moet daar geen week voor TE meegaan afkomen ze. Roy en ik proberen het tijdig te regelen, hou hier dan ook rekening mee. |
|
|
| TOR |
| don't worry, je krijgt het geld wel :) |
|
|
| Kaidreas |
| ^en wat is je achternaam jos.. da geld maakt me nie echt uit. ma ik vroeg ook en achternaam, ik weet dat ik u kan vertrouwen dus da steekt nu niet op een maand ze. zeker omdat ik weet dat ge student zijt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|