|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by TOR
:haha: ze zou dit moeten lezen, hehehe. er lopen betere dingen rond, maar ik ben tevreden genoeg met de mijne :p
en zoveel oudere vrouwen zullen er niet rondlopen, denk ik.. TE heeft de reputatie breezahvolk aan te trekken. :sadgreen:
maar euh... back on topic. :p ik ben eigenlijk al lichtjes teleurgesteld, nog voor het event moet van start gaan.. Mike blijkt de openings-DJ te zijn in de In-Chargezaal. ik had gehoopt op een set zoals die op AiB, met hopen energie... dat zal voor een andere keer zijn :( |
/offtopic: :D kbedoelde in feite da'k MEER dan content ben met mijn vrouwtje, 'tis zo'n schatje :p
/ontopic: Ik dacht dat op de site eerst Marco V staat, dus ik veronderstel dat die eerst komt, voor MIKE? Of ben ik mis? |
|
|
| Jasperovitsj |
In Charge - Timetable
22:00 - 23:30 MIKE
23:30 - 00:00 Filterheadz
00:00 - 04:00 Marco V
04:00 - 05:30 John 00 Flemming
05:30 - 07:00 Igor S
Mike vroeg = :sadgreen:
Filterheadz maar 30 minuten = :sadgreen:
Dus nu hopen dat de indeling in de main hall wat goed is, dan zal ik daar vooral vertoeven I guess, want Marco V voor 4 uur zegt me ook niet zo veel... |
|
|
| djcresto |
| 4 uur marco V is inderdaad wel veel. Maar op dat uur zal je wel naar ferry en armin kunnen luisteren in de main. Veel kans ook live van rank 1 en gielen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
4 uur marco V is inderdaad wel veel. Maar op dat uur zal je wel naar ferry en armin kunnen luisteren in de main. Veel kans ook live van rank 1 en gielen... |
Yup, Ferry en Rank 1 wou ik toch sowieso al zien, dus dat valt op zich dan wel goed mee! :) En daarna vet uit de bol gaan op JOOF, should be good! :crazy: |
|
|
| SilentEagle |
| Amai, das echt wel een rampzalige timetable... :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|