|
|
| Kaidreas |
ooooooo neen verkeerd... sorry ik kan nog aan tickets geraken.. maar dan doe ik een serieus efforeke ze.
dus liever dat ge er zelf aan kunt geraken. ik verlies nu al veel tijd door die bus zaken te regelen... :D ... ik heb zaterdag exaaaaaaaam :nervous: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ooooooo neen verkeerd... sorry ik kan nog aan tickets geraken.. maar dan doe ik een serieus efforeke ze.
dus liever dat ge er zelf aan kunt geraken. ik verlies nu al veel tijd door die bus zaken te regelen... :D ... ik heb zaterdag exaaaaaaaam :nervous: |
ge hoeft u nie te forceren eh jonge :) kgeraak wel aan tickets. toch bedankt. blok maar voor je examen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Ah oké, ik dacht dat de Roy nog een tijdje tickets kon fixen, maar blijkbaar is die termijn ook afgelopen. Geen stress dan, ik fix er zelf wel eentje! :)
Laat dan nog wel ff weten hoeveel we moeten voor de bus alleen please :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
...
Laat dan nog wel ff weten hoeveel we moeten voor de bus alleen please :) |
Yep da wil'k ok wel weten... Zoda we U zo snel mogelijk kunnen terugbetalen he :)
@Jasp & Zehra: blij dat jullie der bij zijn, JEEJ :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
@Jasp & Zehra: blij dat jullie der bij zijn, JEEJ :) |
Wij waren er meestal bij hoor, nu zijde GIJ er eindelijk nog is bij ;) :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|