|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^dont worry ik heb hier aangedacht, ik ga meerdere oplossingen vragen ze, ge moet mij nie zomaar bezien, als een domme bouwvakker, er zit meer in mij dan ge denkt. IMO :cool: |
e schoon kontje zeker :p :p ;) :D |
|
|
| SilentEagle |
Xilver, mag ik hier de mensen een beetje afzetten in alle rust aub? :p Bij nader inzien, mijn 1.4 dieseltje doet wel een 500 km met een volle bak. Hoe ver is het juist rijden?
Meltoz heeft een goei punt wa betreft t smorgens trug rijden - niks hatelijker dan mensen die zeggen dat ze wakker gaan blijven, maar slapen binnen het half uur na vertrek uit de discotheek/vanop weekend...
Kaidreas, ge zijt de slimste bouwvakker die ik ken... Ook de enige, mo kom, da vergeten we efkes. :toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Xilver, mag ik hier de mensen een beetje afzetten in alle rust aub? :p Bij nader inzien, mijn 1.4 dieseltje doet wel een 500 km met een volle bak. Hoe ver is het juist rijden?
Meltoz heeft een goei punt wa betreft t smorgens trug rijden - niks hatelijker dan mensen die zeggen dat ze wakker gaan blijven, maar slapen binnen het half uur na vertrek uit de discotheek/vanop weekend...
Kaidreas, ge zijt de slimste bouwvakker die ik ken... Ook de enige, mo kom, da vergeten we efkes. :toothless |
de laatste keer toen we terug kwamen van arise lag ik in tom zen auto ook goe te maffen. Maar op de terugweg van Tom naar me thuis kon ik toch heel gemakkelijk de concentratie erbij houden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|