|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djfille
Jasper
Zehra
Xilver
Cresto
Kaidreas
Meltoz (+ Jochen, neef van mij)
FUSyke + vriendin
TOR (+ maat)
Kaddish-volk: 1
Aurélie + vrienden (daarnet 1 al bevestigd)
Jedi
Johan (mss met neef en/of broer)
Mystique (indien meer info krijg met waar opstappen ;) )
+ Fille en vrienden (bij opstapplaats in buurt van Leuven) |
We zijn nu met minimum 16 man en maximum 20 man. Ik weet niet of dit kan maar zou het niet beter zijn om een klein buske van 15 à 20 man te huren? Moesten we aan 30 man geraken dan zouden we wel een grotere bus kunnen nemen.
Hebben de mensen die eens gingen horen voor een bus al meer nieuws? Op 01/01/05 gaan de mensen van Partybus hun nieuwe site online zetten en gaan ze ook hun prijzen voor o.a. TE bekend maken. Eventueel kunnen via hen ook naar TE gaan. Die mensen zorgen ook voor de tickets, dus daar moet je dan niet meer zelf achter gaan. |
|
|
| lost_in_trance |
| Is er een plaats in Belgie waar ik een ticket kan kopen? Anders, ga ik naar Magik in Breda |
|
|
| _Jedi |
ik probeer hiet op ticketbox.nl men ticket te bestelling .. is daar precies teen en tander fout op die website .. vanavond.. of ligt het aan mij?
ik zou al kunnen bestellen op budgetticket maar die vragen al meteen 80€ voor een ticket te sturen naar België. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by _Jedi
ik zou al kunnen bestellen op budgetticket maar die vragen al meteen 80€ voor een ticket te sturen naar België. |
budgetticket noemen ze zich dan!? :nervous: |
|
|
| _Jedi |
^dat dacht ik ook :)
maar bij budgetticket = daar staat wel bij dat ze zelfs bij uitverkochte events steeds tickets tot uwer beschikking hebben en niet samenwerken als officiele ticket partner van het event .. :rolleyes:
.. maar tis me eindelijk gelukt via ticketbox om men ticket te bestellen..
1x ticket is 40,75€
by the way als ik mensen (die geen visa hebben) kan helpen wil ik dat gerust doen om hun ticket te bestellen.
zo heb ik FUSyke ook eens geholpen om bij Audiojelly tracks te kopen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|