|
|
| _Jedi |
Graag zou ik hier wat kwijt willen over nieuwe compilaties, mix-cd, en cd's via payable-download sites zoals Audiojelly.
Om te beginnen start ik met 2 cd's.
* Trance The Ultimate Collection: The Best Of Trance 2004
Het beste en meest volledige trance-overzicht komt ook dit jaar weer met het complete trance jaaroverzicht. Alle trance hits van 2004 zijn
wederom gemixt op 4 heftige cd's. Meer dan 4 uur lang de grootste trance hits op 4 cd's voor nauwelijks meer dan de prijs van een dubbelaar!
Deze dikke 4 cd box wordt gelimiteerd geleverd met luxe slipcase er omheen.
Tiësto
Motorcycle
Dj Jean
Svenson
Narcotic Thrust
Marco V
Ronald van Gelderen
Ferry Corsten - Oceanlab
The Thrillseekers
Cor Fijneman
Dj Ton TB
Above And Beyond
Solid Globe
Blank & Jones
4 Strings
Peran
Ron van den Beuken
The Freak
The Mystery
The Age Of Love
Armin van Buuren
G-Spott
Sensation
Mike Heart
Randy Katana
Floyd
Carlo Resoort
Three Drives
Nalin & Kane vs Denis The Menace
Jules & Raoul & Rob D...
And many more!!
- Het beste en meest complete trance jaaroverzicht gemixt op 4 CD's.
- De 80 grootste trance hits van 2004 in één 4 CD box.
- wel al uit (15/11) maar volledige tracklist niet meteen gevonden op het net
tekst & bron via clubcharts forum!
* audiojelly chilled volume 1
1) the realm - this is not a breakdown (chilled)
2) miro - by your side (illinton mix)
3) the space brothers - beyond the sun
4) miro - the cure
5) ascension - for a lifetime (lustral's sunset mix)
6) sc1 - element
7) kansai - remember this night (chilled mix)
8) iguassu - excursion bliss
9) lustral - everytime (a man called adam mix)
10)stereo 7 - you belong (pw sunset full mix)
The first in a new series of e-compilations provides a classic soundtrack with some of the biggest names in dance music. Digitally mixed by LUSTRAL, the album features their own haunting "Everytime", alongside blissed out cuts that include "Remember This Night" from KANSAI, MIRO'S cult hit "By Your Side" and a previously unreleased mix of "For A Lifetime" by ASCENSION. With beautiful mixes from THE SPACE BROTHERS and Ibizan legends A MAN CALLED ADAM, Audiojelly Chilled Volume 1 is the perfect chillout album.
al uit of te downloaden sinds begin deze maand!
Bron website Audiojelly => Te downloaden via Audiojelly voor 7,43 € (5£) |
|
|
| djcresto |
| kheb altijd nog iets van waarom zou ik een gemixte cd kopen als ik honderden setjes van amateur en niet amateur dj's kan downloaden. Daar zit vaak nog veel beter werk bij dan die gemixte cd's. Vroeger kocht ik ook wel (mix)compilaties, maar kvind het echt zonde om daar geld aan te geven. |
|
|
| _Jedi |
^geef ik u gelijk in..
al mis je dan wel de cd-schijf, het doosje en het booklet.
Maar strafste van al .. buiten dat je heel veel sets al dan niet legaal kan downloaden, verkopen mix cd's beter dan de niet gemixte-compilaties. |
|
|
| Pumaz |
Ik ben dus wel voor mix-compilaties :)
Ik weet niet waarom maar ik ben nooit echt into livesets geraakt, maar al jaren werk ik aan een collectie mix-cds. Niet dingen Club System of Mixmania, de meesten zijn uit de GU, Renaissance en Bedrock series.
De laatste kocht ik vorige week en die was Original series OS 0.1 (van Bedrock) gemixt door Desyn Masiello, die met een OS tour bezig is en daarmee ook naar België komt. Zeer goeie cd vind ik, ergens tussen prog, house, minimal en electro (daar zijn die hokjes weer).
Op mijn verlang lijstje staan Sasha & Digweed (heruitgave van een cd van 10 jaar geleden), Fabric 20 (mixed by John Digweed) en Fear 3 gemixt door Chris Salt. |
|
|
| pooley |
You said BUY
omfg ! :-) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|