|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
M.I.K.E. vs. Andrew Bennett - Into The Danger
iemand al gehoord? damn, ik ben benieuwd... |
M.I.K.E. heeft die in de laatste Club Elite Sessions gedraaid. Normaal kan je het eerste uur daar binnekort van beluisteren op de site van armada (en dus ook die track ;)). Momenteel kan je daar nog het eerste uur van de editie van februari beluisteren. Der staat wel march 2006, maar is wel degelijk de editie van februari :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nope, nog ni gehoord. Ben eens benieuwd hoe dat gaat klinken, want hun sounds liggen niet bepaald dicht bij elkaar... |
Kheb em ondertussen gehoord en kvind het op het eerste zicht eigenlijk maar niks :( |
|
|
| redzone1 |
Heb van verschillende mensen in de "industry" gehoord dat het niet op veel trekt. Dat M.I.K.E. als zijn aliasses door elkaar haalt en dat je het verschil niet meer hoort tussen Push,Plastic Boy of MIKE (dat normaal een clubby sound had). Alles is nu trance bij hem.
Zal de Armada invloed wel zijn vrees ik :( |
|
|
| TOR |
Dat zou me eingszins verbazen eigenlijk, omdat de nummers die ik tot nu toe heb gehoord vrij techy en diep zijn. Aan de andere kant wel een positieve verrassing, omdat ik Mike op trancegebied nog steeds een van de betere producers vind.
Nu ja, we zullen zien. Ik verwacht er nog steeds niet zo heel veel van. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat zou me eingszins verbazen eigenlijk, omdat de nummers die ik tot nu toe heb gehoord vrij techy en diep zijn. Aan de andere kant wel een positieve verrassing, omdat ik Mike op trancegebied nog steeds een van de betere producers vind.
Nu ja, we zullen zien. Ik verwacht er nog steeds niet zo heel veel van. |
Het album zal wel met een reden "The Perfect Blend" genoemd worden hé ? :)
Misschien verrast Mike ons wel door van een paar oude aliases nog eens een sound naar boven te halen, Push & Plastic Boy-sounds kunnen er altijd in bij :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|