|
|
| djcresto |
enkele minpunten toch even aanhalen
- het autoaanvullen werkt niet zoals in IE, dat spaart mij toch veel tijd uit. Mocht dit bij firefox ook lukken dan mag iemand mij da gerust zeggen.
- met die ingebouwde downloader kan ik geen mp3 files downloaden zonder ze af te spelen, een zip file kan ik dan wel zonder problemen afhalen.
en terwijl ik hier typ is het precies of da hondje van ta zit aan de speed :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
hah derstraks bij mij ook. Nu staat hij gewoon stil =| (beke teveel gelopen denkek) |
|
|
| Xavez |
| quote: | Originally posted by djcresto
enkele minpunten toch even aanhalen
- het autoaanvullen werkt niet zoals in IE, dat spaart mij toch veel tijd uit. Mocht dit bij firefox ook lukken dan mag iemand mij da gerust zeggen.
- met die ingebouwde downloader kan ik geen mp3 files downloaden zonder ze af te spelen, een zip file kan ik dan wel zonder problemen afhalen.
Autoaanvullen werkt hier thans perfect.. wat gaat er juist niet?
En downloaden: rechtermuis erop -> save target as ofwel Tools -> options -> downloads -> mp3 selecteren -> actions button klikken en aanduiden watge ermee wilt doen :)
PS: voor een hele hoop mensen is dit prolly ook nog een handig dingetje: http://extensionroom.mozdev.org/mor...hp/sessionsaver dat slaat al de tabs op waarge mee aant werken waart als uw browser crasht of... jusqt check it out, ik kan nimeer zonder :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|