|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Tot voor kort gebruikte ik altijd Internet Explorer. Een dikke maand geleden ontdekte ik Mozilla's Firefox en sindsdien kan ik niet meer zonder.
De grootste voordelen ervan vind ik het tabbed browsing (ideaal voor dit forum :)) en de extensions. Daarnaast is het mooier en vooral veiliger dan Internet Explorer. Ik heb nog niks spyware of popups gehad in die dikke maand. Het enige nadeel is dat er nog wat kleine bugjes inzitten, maar daar komt stilaan verandering in (de 1.0 is pas gereleased).
Screenshotje : http://users.skynet.be/Cygnus/mozillarules.png
Welke browser gebruikt jij? |
Gebruik nu explorer maar ga die mozilla's firefox toch een keer proberen denk ik. Als ik die screenshot zie dan neemt die browser wel al bijna de helft van het scherm in dat is me wel vrijveel.
edit: heb em gedownd en zit er nu op, uiteindelijk verlies ik zelfs minder van men scherm |
|
|
| djcresto |
| ben ondertussen toch al een half uurke aant surfen met firefox en voor sommige applicaties is hij toch merkelijk trager (laden afbeeldingen, uitvoeren javascripts). Ook de website die ikzelf onderhou wordt niet volledig op dezelfde manier weergegeven. |
|
|
| FUSyke |
| Geef mij toch ook maar Mozilla's Firefox. Is veiliger, geen spyware of popups meer:) Het enige minpuntje is dat hij soms wat traag is. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
geen spyware of popups meer:) |
ik heb een vermoeden dat mijn pc ferm is aangetast.. (IE hier)
enig idee wat te doen? (op gebied van informatica ben ik een leek) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
ik heb een vermoeden dat mijn pc ferm is aangetast.. (IE hier)
enig idee wat te doen? (op gebied van informatica ben ik een leek) |
Ad-Aware downloaden en een full system scan laten doen :)
http://www.download.com/3000-2144-1...page&tag=button
Alles wa hij vindt moogt ge zonder problemen deleten :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|