|
|
| Eagle` |
ge moet gij gene uitleg geven , tviel mij gewoon op hoeveel ge laatste tijd post in deze thread :p
ken u wel nog van telenet anyways :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Roland Klinkenberg - Monday Groove
Zeer goed in mijn opinie. De build up begint rond 2'30" en de climax is rond 4'00". Echt fantastisch lied! Sterke bass, die zeer goed tot uiting komt, de melodie is ook wel knap.
8/10 |
ni echt van deze maand he ;)
Thx voor de review though, 100% agree. Hou de perry o'neil remix ook in het oog soon :D
is een serieus bommetje! |
|
|
| CygnusX |
Siberian Sun - Frostbite
Nieuwe productie van John O'Callaghan en Kaymak (?) met een zeer mooie melodie. Een aanrader voor de uplifting liefhebbers.
8/10 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
Evolve - Safe To Dream
Evolve staat voor Alexander Gerukha en Alexander Shukaev. Zij tekenen als eerste voor het Adjusted music label. Zéér leuk tranceplaatje,een mooie opbouw leid ons naar een zomerse melodie! Er zou ook een Thrillseekers remix voor komen :crazy:
Original Mix : 8/10
|
Agree with that.
The thrillseekers remix dan: Vind ik minder dan het origineel, hij gebruikt de melodische break van het origineel 3 keer in zen remix, maar gebruikt ze telkens minder lang. Doet me niet veel en vind ze dus niet zo geslaagd.
EDIT: na wat meer luisteren vind ik hem toch zo slecht nog niet :D
5/10 --> Na EDIT: 7/10 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
Carl B - One Day
Somatic Sense ... pure magie noem ik dit! Trance van de bovenste plank, kan er nix slechts over zeggen, enige minpunt is dat het nog een tijdje zal duren eer hij op vinyl verschijnt. Er zou ook een Mesh remix komen....
TOP!
Original mix : 9/10
|
De B-kant dan: Carl B - Radiance
Zeer gelijkaardig met One Day vind ik maar toch ietsje minder imo. Wel ook weer zeer degelijke track...
7.5/10 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|