|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
Ow...Ik ben gewoon zot van die bootleg, tzijn voor mij dan ook 2 goeie nummers! Echt super gedaan imo , maja smaken verschillen :D |
Suburban train is bom ja.
Ma wa is er zo super aan gedaan?
Suburban train met vocals... was daar moeilijk aan :conf:
Ma idd smaken verschillen :) |
|
|
| djcresto |
nice reviews cossh
kvind die bootleg van tiesto & armin ook wel nie slecht. De beide nummers op zich vind ik beide heel sterk. En dit lijkt wel op een poging om ze beide uit te melken. Maar zo slecht is het niet vind ik. |
|
|
| CygnusX |
Marcos - Nadir/Summer Solstice
Marcos is on fire! Nadir is een goeie hardtrancer, maar Summer Solstice steekt er bovenuit. Cosmic String was al een van mijn favorieten van dit jaar en deze kan daar wel eens bijkomen. Heerlijke melodie en oh zo uplifting strings. Peaktime stuff!
Nadir : 8/10
Summer Solstice : 8.5+/10
Merci voor de reviews, keep 'm coming, Cossh, Real & Freezel :)
Ps: Cossh : Die Carl B - All(of One?) Day is inderdaad een bom! :eyespop: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Kvind dit echt ne ongelooflijke lame crap bootleg. Zeer zwakjes vind ik... Is gewoon suburban train met crap vocals op. Yet another day vind ik 1 van de zwakste nummers van AvB trouwens.
Voor mij 4/10 |
jah kheb die 1 keer gehoord op Aib, vond die ook rotslecht. Nen 2de keer moet ik het NIET horen |
|
|
| DJ Cossh |
Reflekt Feat Deline Bass - Need To Be Loved
Ik weet niet wa het is met dit nummer maar ik kan er blijven naar luisteren, een van de betere vocals van het jaar met een fenomenale break, super emotioneel:eyes: Geef mij de original mix maar echt lekker relaxen! Toch is de Thrillseekers remix bijne even vet! Deze plaat hoort in m'n top3 van het jaar! Releasen die handel :crazy:
Original mix 9.5/10
Thrillseekers Remix : 9/10
Evolve - Safe To Dream
Evolve staat voor Alexander Gerukha en Alexander Shukaev. Zij tekenen als eerste voor het Adjusted music label. Zéér leuk tranceplaatje,een mooie opbouw leid ons naar een zomerse melodie! Er zou ook een Thrillseekers remix voor komen :crazy:
Original Mix : 8/10
P.O.S - Gravity
Iedereen herinnert zicht nog Summersun ? :cool: Dit noem ik meer dan gewoon een opvolger! Voor mij Tune of the year, misschien rare keuze ? mja zou kunnen maar deze plaat doet echt iets speciaals met mij. Above & Beyond spele beide mixen regelmatig in hun sets & radioshows.
Original & Arksun Remix, binnekort op Anjunabeats.
Original : 9.5/10
Arksun Remix : 10/10 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|