|
|
| Gladius |
leuk werk heren.
nu nog slots lospeuteren op die verdomse DC++ :whip: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by DJ Cossh
Menno de Jong Pres Halcyon - Watermark
Wat een talent MdJ...zijn vorig nummer Guanxi hoort zeker thuis in mijn top 10 van het jaar, en deze moet maar net onderdoen. De original mix is reeds gespeeld door Elof in zijn Show. Een vrij lange opbouw mondt uit in een ongelofelijk mooie break vind ik zelf, zeker de moeite waard.
Original mix : 7.5/10
|
die is uitstekend. melodic trance zoals het hoort! :crazy: |
|
|
| DJ Cossh |
Pulser - Square One
Zal uitkomen op het ATCR label ... ben eerlijk gezegd een klein beetje teleurgesteld, had meer van Pulser verwacht na My Religion. Op zich is het zeker geen slecht nummer, integendeel de break kan me wel bekoren maar na de mini vocal ' Go! ' :stongue: ( die ik niet echt origineel vond ... ) mis ik toch energie, misschien wat meer beluisteren , dan komt het wwel goe denk ik ;)
Original Mix : 6.5/10
Pulser - Cloudwalking 2005
De hoeveelste remake is dit nu al van Cloudwalking ? :D
Kort gezegd, ik vind em een beetje overbodig, echt heel speciaal is hij niet, geeft wel een leuk gevoel als die bekende melodie ineens tevoorschijn komt maarjah geef mij maar de original of astral Remix.
2005 edit : 6/10
Vadim Zhukov - Nothing Matters
Na exit krijgen we deze ongelofelijke plaat voorgeschoteld, ben er helemaal weg van! De break doet me klein beetje denken aan white room, maar ik denk niet dat dit als een minpunt aanzien kan worden ;) Er staat ook nog een Remix op, de ' Vadim's Weekend Mix. Ik vind deze Nog béter, super productie van deze jongeman :eek:
Original mix : 8.5/10
Weekend Mix : 9/10
Carl B - One Day
Somatic Sense ... pure magie noem ik dit! Trance van de bovenste plank, kan er nix slechts over zeggen, enige minpunt is dat het nog een tijdje zal duren eer hij op vinyl verschijnt. Er zou ook een Mesh remix komen....
TOP!
Original mix : 9/10
Above & Beyond - No One On Earth ( Gabriel & Dresden Intro mix )
Als ik het mij goed herinner begon Armin met deze plaat op AIB indoor 2004. Mooie intro met een nummer erachter geplakt dat iedereen wel kent veronderstel ik :p Toch het vermelden waard dacht ik zo. De vraag is naturlijk gaat hij uitkomen :sadgreen:
More soon ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
November is bijna gedaan, dus is dit ook onmiddelijk de december-thread (anders is het amper de moeite).
Armin van Buuren vs. DJ Tiesto - Yet Another Suburban Train (AvB Bootleg)
Gedraaid door Armin op AiB Outdoor als ik me niet vergis. Voor degenen die 'm nog niet kennen : het is gewoon Suburban Train met de vocals (en een beetje gitaar) van Yet Another Day. Leuke bootleg.
7/10
|
Kvind dit echt ne ongelooflijke lame crap bootleg. Zeer zwakjes vind ik... Is gewoon suburban train met crap vocals op. Yet another day vind ik 1 van de zwakste nummers van AvB trouwens.
Voor mij 4/10 |
|
|
| DJ Cossh |
| Ow...Ik ben gewoon zot van die bootleg, tzijn voor mij dan ook 2 goeie nummers! Echt super gedaan imo , maja smaken verschillen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|