|
|
| eieregooie |
Mijn geheugen vertelt me dat er een thread was waar het opeens over de sfeer hier enzo ging... Dus ik kwam dernet een foto tegen en dacht... JA, dit is BeTA voor mij... Dus ik denk die gaat ik eens even posten :D Maarja, toen was de thread dus opeens weg... Jammer, want op zich stonden er toch wat waardevolle posts in imo :) Blijkbaar vonden sommige mensen dat t hier een beetje downhill ging... (ik dacht al dat t aan mij lag :p) Dusss... Daar moet over gepraat worden eh ;)
Ennihoe... Hier dus maar ff een nieuwe draad...
Wat is BeTA voor jou? Wie, hoe, waar zou het anders of beter kunnen? Of vinden we het allemaal wel best zo?
Ik kwam dus deze foto tegen en die geeft voor mij toch wel vrij aardig BeTA weer :) Ondanks het recente dipje op het forum dus zeg maar...
Allemaal shiny happy ppl bij elkaar op een feestje dat op eigen kracht in elkaar is gestoken! (Y)
Is er dan sprake van een kliekje dat elkaar regelmatig irl ziet en een groep die daar (al dan niet bewust) buiten staat? Een klacht die op NLTA weleens verschijnt... Ik ben ook maar een buitenstaander natuurlijk. Ik zie sommige van jullie wel met enige regelmaat, maar echt praten is er meestal niet bij... (te druk met feesten :p) Maar jullie zitten natuurlijk uren bij elkaar in de auto :)
Owja... en WAAROM waren jullie nie3t op de supergezellige meeting in de Asta met T.nu? De hele foyer stond vol met TA's :D
Nou goed... Weltruste dan maar he :) |
|
|
| Zehra |
hier enkele bedenkingen van mij:
- die foto is wel zo ongeveer het kliekje I guess... zijn meestal mensen die samen gaan feesten en stuff...
- denk dat de limburgse beta's het meeste contact hebben... als je ziet dat we al drie meetings hebben gehad... en niet te spreken over de kleine meetings tussenin (whi feestjeuh ;))
- der zijn hier ook veel mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op alles en nog wat. alle threads zijn sucky volgens hun maar zelf nieuwe threads starten en proberen wa activiteit te veroorzaken opt forum zit er niet in... (that's sucky imo)
- tis ook precies dat er geen 'trance'addicts meer zijn opt forum... alleen de prog-threads worden wat levendig gehouden door onder meer Jasper, Pumaz, Tor, DjZevan, ... met de nodige commentaar van de mensen beschreven in het puntje hier boven. dunno maar post dan iets over trance ofzo whatever... ik ben al tijdje nie meer op de hoogte (nu ik op kot zit) maar denk dat dit niet het geval is met de meeste van jullie.
- weet nie maar had gister gepost da ik nie meer ging posten op beta... ik meen da nog steeds en post hier maar om toch een bijdrage te hebben want ik beschouw me wel nog steeds een beta hoor... :) whatever happens... still trance in my heart! maar zou wel fijner zijn als sommigen hun attitude eens wa veranderen of er toch iig iets aan proberen doen... denk da het nog nie te laat is :)
ach ja, kdenk gewoon aan de sfeer op de beta-party. was echt bom! :) hoop da we ooit weer zo een sfeer terugkrijgen... en ei, goeie initiatief, deze thread... :) voor mij ben jij beta van het jaar! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|