return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Sfeer!

djcresto
er is zelfs zoveel sfeer hier dat er momenteel 12 beta's het forum aan het lezen zijn. Whoehoe een nieuw record?
FUSyke
ff mijn gedacht hier over: Ik heb TA een paar maand geleden ontdekt en het viel me onmiddellijk op dat er hier een toffe sfeer hangde. Nu vandaag vind ik dit nog altijd een leuk forum. Je kan hier op je gemak over iets praten, je wordt niet aangevallen, alles verloopt hier vredig, ... Terwijl je op andere forums altijd moet opletten wat je zegt want je wordt bijna altijd aangevallen, ze accepteren je mening niet, ze vinden je favo lied niet goed enzo ...

De mensen die hier opzitten zijn ook wel allemaal toffe gasten en meiskes:) Ik ken jullie wel alleen maar van hier op het forum en ik hoop hier zo vlug mogelijk verandering in te brengen. Jedi heb ik al in het echt ontmoet en daar heb ik geen spijt van;) Met de rest wil ik ook wel eens ontmoeten op een fuif ofzo, wel ben ik een verlegen jongetje:nervous: Maar ik heb al van andere mensen gehoord dat jullie niet bijten:) hihi

Kortom het is hier leuk vertoeven en ik hoop dat ik in de toekomst jullie eens tegen kom:)
Xilver
quote:
Originally posted by FUSyke
ff mijn gedacht hier over: Ik heb TA een paar maand geleden ontdekt en het viel me onmiddellijk op dat er hier een toffe sfeer hangde.

't is HING joenge, leert spellen verdoemme

j/k :p

Ge hebt gelijk, ik vind da hier echt wel een goeie sfeer hangt tov andere forums. En ik heb goei vrienden ontmoet via dit forum.
FUSyke
quote:
Originally posted by Xilver
't is HING joenge, leert spellen verdoemme

j/k :p

Ge hebt gelijk, ik vind da hier echt wel een goeie sfeer hangt tov andere forums. En ik heb goei vrienden ontmoet via dit forum.

Mja mijn spelling:nervous: *schaamt zich*Een groot probleem ma kprobeer er aan te werken
Xilver
Hehe, twas mor e graptje e pol, kwou efkes voos dien op die "ge word niet aangevallen, mensen accepteren u" ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium