|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ni verkeerd opvatten, ma soms wil ik wel eens iets posten, ma ben ik precies bang over hoe jullie 'echte addicts' daarop reageren. Ik hoor bvb vaker over n bepaald liedje: neen das too cheesy, terwijl ik dat misschien wel een schoon liedje vind en dan heb ik zoiets: tja ik luister wel naar trance, ma misschien ni zo 'exclusief' ofzo.. Allez, gene kritiek, echt ni, maar soms heb ik zo die indruk, dat het net ietske specialer moet zijn...
|
das jammer
het zijn inderdaad zowat altijd dezelfden, incl ik, die in de liedjes-threads posten. ik denk dat we wel proberen om zo nieuw mogelijke liedjes te posten, niet zo zeer om te zeggen van wij hebben dit nu al gevonden, wij willen zo exclusief mogelijk zijn. onze bedoeling is vooral erop te wijzen welke nieuwe liedjes het beluisteren waard zijn, we proberen toch ook meestal te zeggen welke stijl en dergelijke je kan verwachten.
enkele dagen geleden is de right now-thread afgebroken en nutteloos bevonden, ieder zijn mening daarover, sta daar volledig voor open
maar vond t wel beetje jammer, vind t zeker geen nutteloze thread
ik vind t juist interessant te kunnen lezen waar de andere leden zoal naar luisteren, wat zij zoal goed vinden en waarom, dat geeft mij juist de kans om jullie smaak te leren appreciëren
en zeer dikwijls beluister ik die liedjes dan zelf ook nog ns
en om eerlijk te zijn heb ik zo al veel liedje herontdekt
ieder heeft natuurlijk zijn smaak en stijl en mag daar gerust voor uitkomen, en als anderen t daar niet over eens zijn, so?
maar ik vind wel dat als er commentaar wordt gegeven dat er dan ook wordt uitgelegd waarom, en niet zomaar n paar woorden gelijk too dit of too dat, daar heb je wel wat gelijk in
dit gezegd zijnde hoop ik toch dat jullie de liedjes die jullie goed vinden blijven posten |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Ik denk dat we wel proberen om zo nieuw mogelijke liedjes te posten, niet zo zeer om te zeggen van wij hebben dit nu al gevonden, wij willen zo exclusief mogelijk zijn. onze bedoeling is vooral erop te wijzen welke nieuwe liedjes het beluisteren waard zijn |
Ja da's bij mij ook, TOR bijvoorbeeld zegt veel tegen mij dat hij met prog niet meer mee is... dus probeer ik wat te helpen |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Anja: Over die cheesy trance, gewoon posten wat ge vindt. We zullen u er niet kwaad voor aankijken en de kans is groot dat er velen je mening delen (Jeroen en ik bijvoorbeeld al :D). |
+1 |
|
|
| Buoyant |
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het echt zo verschrikkelijk slecht gaat de laatste tijd, ik kom hier zelf nu ook niet meer zo vaak, omdat alles lezen opzich ook veel te veel tijd kost en sommige dingen mij gewoon niet interesseren van wat hier staat, dus die lees ik dan ook niet. Ik ga dan ook nie die thread volspammen met te zeggen dat ik maar het niks vind. Zoals al reeds gezegd is moet je idd ook soms ff nadenken of het nie te veel offtopic gaat vind ik, maar daar is iedereen natuurlijk vrij in. Tis maar wat ge zelf wil.
Verder heb ik hier ook nog maar een Thread of 3 zelf gestart, waarvan der nie eens eentje met trance te maken had, maar het lijkt me een beetje cru om dan iemand kwalijk te nemen dat hij te weinig initiatief neem, toch ???
Iedereen is toch vrij in wat hij hier doet of laat.
Het lijkt wel of sommige denken dat je hier moet posten, dat we tot op een bepaald niveau actief MOETEN blijven, maar tis toch nog altijd een vrije keuze om hier te komen, dus waar maken we ons dan druk over????
alle tis maar wat mijn gevoel zegt eh,volgens mij moeten we gewoon allemaal relaxed verder doen zoals we bezig zijn en dan komt alles wel weer goed al dan niet, want ik snap het hele eieren eten op dit moment niet maar misschien komt dat omdat ik door al die bomen het bos niet meer kan zien en deze pot is daar ergens zijn zwarte ketel kwijt dus het enige wat ik voorlopig kan doen is proberen die kat daarboven een beetje aan te kijken, tot ze er uit komt. ;) |
|
|
| Hydra |
Als we mekaar meer willen tegenkomen (lijkt me wel leuk) dan heb ik hier een ideetje. We maken vanaf nu voor elk weekend een thread aan. Bv "Weekend 27 Oktober" en daar post iedereen gewoon in waar hij naartoe gaat die zaterdag (of vrijdag natuurlijk). Voor locale café's is het natuurlijk niet handig, maar wél voor discotheken en events.
Wat denken jullie? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|