|
|
| Wildfir3 |
| in mijnen tijd was alles vele beter! :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
in mijnen tijd was alles vele beter! :D |
vind ik ook... :) toen jij nog Befusion was... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
wat is dan wel een plaats om muziek te bespreken voor u?
|
Blijkbaar niet hier.
| quote: |
waarom is dit een vraag gericht aan de rest terwijl het gaat tss u en mij? haha ja da was zo grappig... :rolleyes: en ik kwaad? waar haal jij dat uit in mijn post? en wtf is dat 'op mn tenen getrapt om onnozele dingen'?
|
Goed, dan ben ik paranoïa en ben ik tevreden dat ik niemand zijn teentjes geraakt heb.
Jama zeges, nu we toch cru bezig zijn. Wie bedoel je concreet hier dan mee?
| quote: | | - der zijn hier ook veel mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op alles en nog wat. alle threads zijn sucky volgens hun maar zelf nieuwe threads starten en proberen wa activiteit te veroorzaken opt forum zit er niet in... (that's sucky imo) | Ik ken hier zo niemand die dat ooit gezegd zou hebben... Ook niet negativistisch gaan doen ook niet he.
En voor mijn part mag hier iedereen "zijn attitude" houden, punt en gedaan. |
|
|
| Nyah |
O.K., mijn mening...
- denk dat de limburgse beta's het meeste contact hebben... als je ziet dat we al drie meetings hebben gehad... en niet te spreken over de kleine meetings tussenin (whi feestjeuh ;)) |
Ja klopt, ma tis ook logisch aangezien we mekaar wel eens vaker tegenkomen op school enz.
| quote: | Originally posted by djcresto
Voor zover ik weet zijn de feestjes en de meetings irl altijd wel een leuke boel. Ik herinner met dat we laatst bij aib outdoor met 17 mensen pitta zijn gaan eten. Op aib zelf waren er meer dan 20 beta's waarvan zeker 15 hun beta shirt aanhadden. Dat viel toen echt op en was echt wel fun. |
Ja tis echt wel fun als je met zo'n grote groep kunt afspreken. Maar soms is het ook raar als je mensen irl ziet, terwijl je er op msn zo lang mee babbelt: met sommige klikt t dan helemaal ni zo (ofwel heb ik die indruk maar) en bij sommigen gaat dat heel goed
tis ook precies dat er geen 'trance'addicts meer zijn opt forum... alleen de prog-threads worden wat levendig gehouden door onder meer Jasper, Pumaz, Tor, DjZevan, ... met de nodige commentaar van de mensen beschreven in het puntje hier boven. dunno maar post dan iets over trance ofzo whatever... ik ben al tijdje nie meer op de hoogte (nu ik op kot zit) maar denk dat dit niet het geval is met de meeste van jullie. |
Ni verkeerd opvatten, ma soms wil ik wel eens iets posten, ma ben ik precies bang over hoe jullie 'echte addicts' daarop reageren. Ik hoor bvb vaker over n bepaald liedje: neen das too cheesy, terwijl ik dat misschien wel een schoon liedje vind en dan heb ik zoiets: tja ik luister wel naar trance, ma misschien ni zo 'exclusief' ofzo.. Allez, gene kritiek, echt ni, maar soms heb ik zo die indruk, dat het net ietske specialer moet zijn...
kdenk gewoon aan de sfeer op de beta-party. was echt bom! :) hoop da we ooit weer zo een sfeer terugkrijgen... |
Ja, beta party vond ik ook een heel goed initiatief. En hopelijk gaan er nog volgen. Ik zou dan ook wel willen meehelpen organizeren. ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Allemaal shiny happy ppl bij elkaar op een feestje dat op eigen kracht in elkaar is gestoken! (Y)
Is er dan sprake van een kliekje dat elkaar regelmatig irl ziet en een groep die daar (al dan niet bewust) buiten staat? |
Op die foto is inderdaad wel de "vaste" kliek te zien die elkaar toch op relatief regelmatige basis ziet op feestjes en meetings enzo. En volgens mij is dat ook bewust zo. Er zijn nu eenmaal mensen die liever naar andere soorten feestjes gaan (wat hun volste recht i), die liever met eigen vrienden optrekken of feestjes, of gewoon alleen internet-BETA willen zijn. Daarom was de sfeer op de BETa-party ook zo goed denk ik, de mensen die zijn gekomen waren er ook omdat ze er écht wilden zijn. Enkele mensen die er ook echt wilden zijn konden spijtig genoeg er niet geraken, maar er waren ook geen mensen aanwezig die maar zijn gekomen "omdat het moest". :)
En zoals Anja ook zegt, soms klikt het gewoon niet IRL, daar valt niks aan te doen. Maar desalniettemin zit de sfeer op party-gebied toch nog steeds goed denk ik!? Ik amuseer me toch altijd bangelijk met een paar Beta's erbij...
Over de sfeer op het forum zelf moet ik nog eens wat langer nadenken, maar volgens mij is dat gewoon een natuurlijke evolutie. Meer leden, het nieuwe is eraf, mensen veranderen,... het is gewoon heel moeilijk om in zo'n klimaat een groepsgevoel te behouden, en conflicten komen er toch sowieso. Maar hoe meer verdeeld de sfeer hier is, hoe erger die kunnen worden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|