return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
Sfeer!

pooley
Tomcat is back \o/
Meltoz
quote:
Originally posted by pooley
Tomcat is back \o/

Hela hela, uwe franke teut is precies ok nog nie verminderd he ;) :D :p Wordt tijd da'k nog is e feesje me U bouw he ketteke :happy2: :clown:
pooley
Ca va ket :x
whenever you want, honnepon, j'ai mon permis he !
SilentEagle
Als zelfs de Meltoz terugkomt, word het tijd da ik menne kop ook nog eens binnensteek, denk k. :D Tis dak u al lang ni gezien heb in de Fitlink ook ni he ket. :p Vergeet uw limburgse geadopteerde roots ni he!

Voor mij is het echt al een eeuwigheid geleden, maar das vooral omdat ik irl enorm veel te doen heb gehad (en nog steeds heb => examens etc. :nervous: ) de laatste maanden. Toch, af en toe bekruipt mij de heimwee naar die paar memorabele avondjes die Meltoz een paar posts terug heeft vermeld. Die avond ExtraOrange was voor mij een van de allerbeste feestjes die ik ooit heb meegemaakt, en in mn toptien zitten de andere Armada feestjes ook wel. :)

Kzal proberen hier wat vaker aanwezig te zijn, en hopelijk tegen half februari terug paraat te zijn voor een paar audiovisuele orgasmes in goed gezelschap. :cool:
Meltoz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Als zelfs de Meltoz terugkomt, word het tijd da ik menne kop ook nog eens binnensteek, denk k. :D Tis dak u al lang ni gezien heb in de Fitlink ook ni he ket. :p Vergeet uw limburgse geadopteerde roots ni he!

Voor mij is het echt al een eeuwigheid geleden, maar das vooral omdat ik irl enorm veel te doen heb gehad (en nog steeds heb => examens etc. :nervous: ) de laatste maanden. Toch, af en toe bekruipt mij de heimwee naar die paar memorabele avondjes die Meltoz een paar posts terug heeft vermeld. Die avond ExtraOrange was voor mij een van de allerbeste feestjes die ik ooit heb meegemaakt, en in mn toptien zitten de andere Armada feestjes ook wel. :)

Kzal proberen hier wat vaker aanwezig te zijn, en hopelijk tegen half februari terug paraat te zijn voor een paar audiovisuele orgasmes in goed gezelschap. :cool:

Doet me deugd da ge U kopke binnen steekt jongen :) En van de fitlink is idd al een heel tijdje geleden, ma in 2005 kan'k congé pakken en zijt ma zeker da'k dan nog is e feesje kom bouwen in DE limburg ;) :D As er nog zo'n feesje is van Armada hoop'k da'k tijd heb van der terug naar toe te gaan en hoop da gij dan ok mee kunt he ketteke :) Hoe lukt ie trouwens met de examens of allé den aanloop er naartoe? As't goe ga is't een teken da ge U draaitafels thuis gelaten hebt want anders komt da ni goe zene :tongue2 Alvast succes he Seb / Duimpjes op

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium