return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Zinloos geweld deel 25933

HBtje
Jongen (19) na mishandeling overleden

Een 19-jarige jongen uit Amersfoort die afgelopen nacht werd mishandeld is vandaag aan zijn verwondingen overleden. Hij werd gisternacht rond half drie mishandeld in Nijkerkerveen, vier verdachten zijn inmiddels aangehouden.

Waarom de jongen werd mishandeld is nog niet bekend, ook de doodsoorzaak is volgens de politie nog niet vastgesteld. Vermoedelijk is de jongen overleden door hersenletsel. De verdachten zijn 20 en 21 jaar oud. Reconstructie zal meer informatie moeten geven over de precieze toedracht van de mishandeling.

Na alle stille tochten en acties tegen zinloos geweld blijkt dat (ik neem aan) in het uitgaansleven van Amersfoort gisternacht weer een paar jongelui hun grenzen niet kenden...
Hoe triest :whip:

Hoeveel moeten er nog komen :( :(
franzelare
las het, zal wel bij stralight zijn gebeurd denk ik
Hitman
Wederom kansloze actie:(
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
las het, zal wel bij stralight zijn gebeurd denk ik

mwjha, klopt. Ik zal binnekort wel door de dorpsroddels achter komen waar het precies om ging. Gaat zo snel hier.
kolkiewolkie
Ik verwacht dat uiteindelijk blijkt dat het en dronkenmansactie is geweest. Maakt het niet minder erg natuurlijk, maar in dat soort tenten word volgens mij heel vaak gemat. Kan, zoals nu, altijd verkeerd aflopen :( . Is hier een jaar geleden ofzo ook een keer gebeurt maar dat is nauwelijks in het nieuws gekomen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland