|
|
| Lynxx |
So... Deze keer wel heel dicht bij huis...
Echt heel erg triest dit. Ga zelf ook wel af en toe naar Starlight, en idd de beveiling daar is gewoon goed. Veel uitsmijters, en als je maar wat doet wordt je gelijk buiten gezet (maat van me ook al een paar keer overkomen) en als je sowiso alnaar buiten wil kom je niet meer binnen.
Maar dan gaan ze dus buiten iemand zitten opwachten... De teringleiers...
Hopen dat ze hard aangepakt worden.
(laatste keer dat ik er was was trouwens ook erg impressive. Maat van mij had ruzie ofzo en was eruit gezet. Naja, wij ook maar naar buiten en hem flink verrot schelden omdat ie zich eens moest gedragen. Terwijl we wachtten op een taxi kwam er een hele groep naar buiten. Ik dacht eerst wat is dit hee. Ze liepen echt allemaal te janken enzo. Snapte er echt nix van. Toen hebben we maar aan de minst oversture persoon gevraagd wat er was, bleek dat ze allemaal vrienden waren van die drie gasten uit Zeewolde die zich toen net doodgereden hadden... Heeft echt indruk gemaakt:( |
|
|
| HiGH_NrG |
En hoe weet je dat zo zeker dan? |
|
|
| Jappio |
t waren toch 4 gasten?
En over zinloos geweld. Heb dit ook wel eens meegemaakt; en dat waren gasten die over het algemeen echt niet aggressief waren maar gewoon ongelooflijk dronken. Niet om dit goed te praten hoor, ik weet niet wat er precies gebeurd is. Het kansloze is vooral dat er niemand ingrijpt op zo'n moment, zeker bij de uitgang van een discotheek. Snap dat sowieso niet want als je hier de kroeg uitloopt staan er altijd wel een aantal agenten. Bovendien als ik het vanmorgen in de krant zag was het nog op het terrein van Starlight zelf. Dus dat die beveiliging zo goed is betwijfel ik bij deze ook.
Maar ja, aan de andere kant, 1 klap op je hoofd kan helaas genoeg zijn. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En hoe weet je dat zo zeker dan? |
lees de berichten maar die onder de foto's staan...
hij zal wel de hoofddader zijn.... ik lees iets van hij en zn vrienden..... :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|