|
|
| eieregooie |
| Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht... Alleen ik heb m op me werk laten liggen :( Net als me nieuwe plaatjes... :( Vanmiddag maar even ophalen dan... Ik was door 2 broeken heen gesleten dus jah... dan is het gewoon tijd voor een nieuwe... Hij is van Capsize, heeft knopen en geen rits, en is "bootcut" maar het daadwerkelijke type weet ik nu even niet... Nu nog nieuwe schoentjes en ei is weer als nieuw :) |
|
|
| FUSyke |
Goeie koop:)
Ik heb over 2 weken een broek gekocht van coolcat: met knopen ipv rits + lange en bredere broekspijpen. Zit echt wel lekker:)
En dan heb ik ook nog Scapa Shoes gekocht: bruin, in de vorm van een sportschoen/pantoffel en met plakkers zoals in de kindertijd:p |
|
|
| pooley |
Pull, broek en vest van Diesel
Ne pull van bikkembergs
Binnenkort nog eens gaan shoppen, ben eraan verslaafd (my feminine side :) ) |
|
|
| djcresto |
bende snobs :p :p :p
voor broeken ga ik tegenwoordig altijd voor g-star. Hebben leuke modellen en zitten heel lekker. Verder heb ik er nog van pierre cardin, trusardi, lee cooper. Allemaal gekocht in de presolden in de favoriete winkel van men ma, tegen halve prijs. Want 100 euro voor een broek vinnek toch wa veel.
Heb nu ver al men broeken moeten laten inleggen (lees verkleinen). Ze zakten tot op men enkels. |
|
|
| Freezel |
| Gister nieuwe Nike-voetbalschoenen gehaald ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|